به گزارش ایرنا حجت الاسلام مهدی امجدی زاده، دوشنبه شب در آیین گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد و یادواره 200 شهید شهر تربت حیدریه، در گلزار شهدای بهشت عسکری این شهر، افزود: اگر از حضرت امام حرف بزنیم، اما محتوای تصمیم گیری مدیران جامعه، خلاف مبانی امام و اسلام باشد، نفاق، ظاهرسازی و خیانت به آن بزرگوار است.
وی با بیان اینکه امروز مدیریت بسیاری از مسائل کشور با آرمان های امام تطابق ندارد، گفت: امام(ره) برای تمام فراز و نشیب های انقلاب، اقشار مختلف جامعه و نیز مدیران برنامه و راهکار ارائه کرده بودند و باید این مبانی امروز در جامعه پیاده سازی شود.
امجدی زاده افزود: آنچه امروز در عرصه تصمیم گیری نظام مشاهده می شود، استفاده از نظریات گروه و جناح و جریان فکری مختلف است، و این همان حرکت بر خلاف مسیر انقلاب اسلامی است که هیچ سرانجامی برای کشور نخواهد داشت.
وی در بخش دیگری به نهضت 15 خرداد 42 اشاره و اظهار کرد: این نهضت فکری از مبانی نظام اسلامی ایران و از استوانه های مهم حفظ استقلال و شأن ملت ایران اسلامی است که امام در برابر رژیم ستمشاهی نسبت به انعقاد برخی قراردادها و تفاهم نامه ها و سلطه پذیری حاکمان کشور اقدام به روشنگری کرد و لذا این واقعه رقم خورد.
خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
6121/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.