به گزارش ایرنا، مجتبی مجد روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این مسابقات به صورت گسترده در نواحی مختلف مشهد برگزار می شود و تیم ها در سالن های ورزشی به رقابت می پردازند.
وی اظهار کرد: این مسابقات در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان با عنوان جام شهدای فاطمیون تا 25 ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مرحله نهایی آن نیز در زمین چمن بوستان بزرگ ملت برگزار خواهد شد.
وی گفت: 34 سالن و 28 زمین ورزشی شهرداری مشهد و تمام زیرساختهای تربیت بدنی همگانی شهرداری در ماه رمضان بجز لیالی قدر، تا سحر میزبان جوانان مشهد خواهد بود.
مجد همچنین از برگزاری بیش از 20 پاتوق ورزشی فرهنگی در اماکن ورزشی شهرداری به عنوان دور همی خانواده ها و همچنین جلسات قرآنی و مذهبی در بین ورزشکاران خبر داد و افزود: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی در محله و منطقه با عنوان جام محلات و کاپهای محلی، برگزاری مسابقات بسکتبال و والیبال نشسته محلات مشهد از دیگر برنامه های ورزشی شهرداری مشهد است.
وی به اجرای کوهپیمایی از افطار تا سحر برای ده هزار نفر از نوجوانان و جوانان مسجدی در بوستان خورشید با همراهی شهرداری منطقه 9 اشاره کرد و گفت: مساجد متقاضی شرکت در این برنامه می توانند به مناطق شهرداری مراجعه کنند.
وی اظهار کرد: بیش از 100 سفره ساده افطاری توسط ورزشکاران در اماکن ورزشی از جمله فعالیت های داوطلبانه ورزشکاران مشهد است.
هم اکنون 140 هزار ورزشکار در قالب 48 هیات ورزشی در خراسان رضوی سازماندهی شده و فعالیت دارند. دست کم پنج برابر این تعداد نیز به صورت سازمان نیافته یا در قالب ورزشهای همگانی در این استان 6 میلیون نفری به فعالیت ورزشی می پردازند.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.