سرهنگ سید محمد هاشم زاده هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعضای این باندها در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی شناسایی و دستگیر شدند.
وی اظهار کرد: اعضا باندهای مزبور به بیش از 30 فقره سرقت از منزل به ارزش پنج میلیارد ریال اعتراف کرده اند.
وی اشیای به دست آمده از این سارقان را شامل طلاجات، لوازم خانگی، اشیای عتیقه و گوشی تلفن همراه ذکر کرد و گفت: 375 گرم هروئین نیز از آنان کشف شده است.
سرهنگ هاشم زاده هاشمی افزود: در این ارتباط 10 سارق و مالخر بازداشت و تحویل مراجع قضایی شده اند.
وی با بیان اینکه باند 'مجید گوریل' از مهمترین این باندهاست، اظهار کرد: اعضای این باند چهار نفره به 20 فقره سرقت از منزل اعتراف کرده اند.
وی گفت: علاوه بر آن باند 2 نفره سارقان طلاهای سنگین در این شهرستان متلاشی و متهمان پس از تشکیل پرونده روانه دادسرا شدند.
فرمانده انتظامی سبزوار از شهروندان خواست برای شناسایی اموال مسروقه خود به اداره آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان مراجعه کنند.
وی همچنین با اشاره به دستگیری سارقان کابل های برق و مخابرات در این شهرستان افزود: در این ارتباط چهار سارق و 2 مالخر دستگیر و متهمان به 23 فقره سرقت اعتراف کرده اند.
وی به دستگیری یک فرد مامورنما در این شهرستان اشاره کرد و گفت: این فرد در لباس مامور مدیریت برق سبزوار به در منازل مراجعه و با اعلام اینکه برق منزل به دلیل بدهی هم اکنون قطع می شود، مبلغ قبض های برق را دریافت و از محل متواری می شد.
وی افزود: افراد مزبور دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.