حسن باقرزاده روز دوشنبه در تشریح برنامه های ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گناباد به خبرنگار ایرنا گفت: اندیشه های امام راحل سرشار از آموزه هایی است که عمل به آنها زیربنای موفقیت مسئولان و ارکان جامعه به شمار می رود.
وی همچنین تبیین افکار و اندیشه های امام خمینی (ره) بین مردم و از جمله جوانان و نوجوانان را ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دانست.
وی افزود: نسل جوان و نوجوان کشور دوران حیات امام خمینی (ره) را درک نکرده و بیشتر در معرض آسیب و تهاجم فرهنگی هستند لذا باید بیش از پیش با اندیشه های امام راحل آشنا شوند.
وی مهمترین برنامه های ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گناباد را بازخوانی وصیت نامه سیاسی الهی بنیانگذار فقید انقلاب با موضوع اقتصاد مقاومتی ذکر کرد و گفت: امام راحل در این وصیت نامه وظایف بخشهای مختلف جامعه شامل مسئولان، دستگاه قضایی، اصحاب فرهنگ و هنر، نخبگان و سیاستمداران را به خوبی تبیین کردند.
باقرزاده با تاکید بر توجه و اهتمام بیشتر فرهنگ سازان، مسئولان و دست اندرکاران اجتماعی و فرهنگی جامعه و دانشگاهیان برای تبیین ابعاد مختلف وصیت نامه سیاسی، الهی امام راحل اظهار کرد: باید از ظرفیتهای مختلف برای تبیین این اندیشه ها بهره گرفت.
وی گفت: مهمترین رویکرد ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) در گناباد استفاده حداکثری از ظرفیتهای جوانان و نوجوانان در برگزاری برنامه هاست.
وی تشکیل کمیته های فرهنگی، اعزام مبلغ، پشتیبانی، برگزاری مراسم عزاداری در 15 روستا و مناطق مختلف شهری، نمایشگاههای کتاب، مسابقه های فرهنگی و هنری، کرسی بازخوانی اندیشه های امام خمینی (ره) و برگزاری سه آیین محوری در بیدخت، گناباد و شهر کاخک را از جمله این برنامه ها برشمرد.
شهرستان گناباد در 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
7545/2095/ 6053 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.