به گزارش ایرنا حسین امینی پنجشنبه شب در جشن سپاس از حضور و حماسه آفرینی مردم مشهد در انتخابات با عنوان 'تکرار امید' افزود: امروز ما برای پیشرفت استان خراسان رضوی راهی جز وحدت نداریم و بنا را باید بر احترام و جذب افرادی بگذاریم که به دکتر روحانی رای ندادند.
وی اظهار کرد: اینک راه نجات کشور با همراهی تمام جریان ها اعم از اصلاح طلب، اعتدال گرا و اصول گرا میسر است.
وی گفت: ملت ایران با انتخاب دکتر روحانی فریاد زدند که نمی خواهند به عقب برگردند و بدون شک انتخاب هوشمندانه مردم ایران شفا بخش است و اکنون همه باید پشتیبان دولت عقلانیت، تدبیر و امید باشیم.
امینی همچنین خطاب به منتخبان شورای اسلامی شهر مشهد که در جشن تکرار امید حضور داشتند، افزود: انتظار ما از شما حرکت بر مبنای مطالعه، تخصص و برنامه است تا مردم مشهد پیشرفت در این شهر را احساس کنند.
وی اظهار کرد: ما از گسترش آزادی های مشروع و اجرای بدون گزینشی اصول قانون اساسی دفاع می کنیم و آن را مجدانه خواستاریم.
نماینده منتخبان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این مراسم گفت: مردم مشهد با انتخاب خود، همگان را شگفت زده کرده و نشان دادند خواستار تغییر در شرایط کنونی این کلانشهر هستند.
محمدرضا حیدری افزود: مردم بهترین ناظر برای مدیریت شهری و عملکرد آن هستند و منتخبان آنان در شورای شهر مشهد برای عمل به وعده هایی که داده اند از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.
وی اظهار کرد: رفع مشکلات مشهد جز با همت والای مردم میسر نیست لذا مردم همانگونه که در عرصه انتخابات حضور یافتند، باید در صحنه بمانند و مطالبه گری و نظارت های خود را اعمال کنند.
وی گفت: منتخبان شورای اسلامی شهر مشهد با کمک مردم و بهره گیری از نظرات متخصصان و فرهیختگان، به آنچه وعده داده اند، عمل خواهند کرد.
نماینده زنان در ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در خراسان رضوی نیز گفت: ملت ما در این انتخابات نشان داد که یارانه 250 هزار تومانی رای آور نیست و برای رسیدن به عزت و سربلندی، گرسنگی و سختی ها را قبول کرده و ذلت را نمی پذیرند.
معصومه ریاحی افزود: از دولت دوازدهم انتظار داریم نسبت به اشتغال زنان و حضور آنان در عرصه های مختلف سیاسی توجه ویژه داشته باشد.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.