مسئول سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی خراسان رضوی در این همایش گفت: کارشناسان بسیجی در اجرای طرح بسیج همگام با کشاورز در 400 روستای این استان به انجام وظایف علمی خود می پردازند.
سرهنگ بسکابادی افزود: استفاده از ظرفیتهای تخصصی مهندسان بسیجی به ویژه در سالی که به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده ضروری است.
وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری 60 همایش علمی سازی کشاورزی در این استان برگزار می شود اظهار کرد: انعقاد قرارداد با بسیج سازندگی و آستان قدس رضوی در زمینه احیا و مرمت 110 رشته قنات از برنامه هایی است که در حال اجرا می باشد.
وی گفت: کارگروه های تعلیم و تربیت نیروی انسانی، سازندگی و کارآمد سازی، بررسی و تحلیل اطلاعات، طرح بسیج همگام با کشاورز از جمله کارگروه هایی هستند که نقش مهمی در ترویج علمی سازی کشاورزی و رونق و افزایش تولید در روستاها دارند.
در این همایش که با حضور 130 نفر از مدیران کانونهای بسیج کشاورزی و منابع طبیعی شهرهای خراسان رضوی برگزار شد، کتاب ها و لوح فشرده کمک آموزشی علمی سازی کشاورزی در اختیار آنان قرار گرفت.
سازمان بسیج مهندسین کشاورزی و منابع طبیعی در سال 92 تاسیس شد که ترسیم الگوی اسلامی ایرانی مهندس بسیجی کشاورزی، کمک به کارآمدسازی بخش های کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست بدون موازی کاری و با همکاری نهادها و متولیان ذیربط از جمله وظایف عمده آن است.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.