* روزنامه خراسان
این روزنامه در مورد موافقت مجلس با کلیات لایحه برداشت از صندوق توسعه ملی برای اشتغالزایی اینچنین تیر زد: 1.5 میلیارد دلار برای اشتغال روستایی. تصویر نخست خراسان نیز به حمله تروریستی در منچستر اختصاص دارد که توضیح 'کنسرت مرگ در منچستر' برای آن نوشته شده است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه نیز با اشاره به دفاع تمام قد مرتضوی از عملکرد شهرداری مشهد و دعوت شهرداران، به نقل از شهردار مشهد تیتر زد: به عملکرد شهرداری نمره 20 می دهم. عکس نخست این ویژه نامه نیز تصویری از رئیس جمهوری بخاطر سفر وی به مشهد با تیتر 'سفر روحانی رئیس جمهور' است.

* روزنامه شهرآرا
این روزنامه با انتشار نقاشی از تصاویر مردم خندان در مشهد به مناسبت آغاز نهمین سال انتشار روزنامه شهر آرا نوشت: هشت سال با مردم.

* روزنامه اتفاقیه
این روزنامه نیز عنوان نخست خود را به گزارشی در خصوص بررسی پدیده فرار از خانه اختصاص داد و تیتر زد: به خانه بر نمی گردم!
عکس نخست اتفاقیه هم تصویری از حضور رئیس جمهوری در مشهد و استقبال استاندار خراسان رضوی از وی با تیتر 'منتخب مردم به پابوس امام هشتم آمد' است.

* روزنامه قدس
در صفحه نخست این روزنامه با اشاره به حادثه تروریستی منچستر در انگلیس و 22 کشته و 59 مجروح آن چنین تیر زد: چاشنی انفجار منچستر در ضیافت ریاض.
عکس نخست این روزنامه نیز به تصویری از حملات آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم اختصاص دارد که با تیتر 'دفاع مردم بی دفاع' همراه است.

*ویژه نامه روزنامه قدس
عنوان نخست این ویژه نامه 'کنگ، آرام آرام دارد می سپارد جان' انتخاب شده که مربوط به گزارش این روزنامه از وضعیت روستای کنگ به عنوان ماسوله خراسان است.
عکس نخست این روزنامه نیز مربوط به ورود قاری نفر نخست رقابتهای بین المللی مالزی به مشهد با این تیتر است: ورود برترین قاری بین المللی مالزی به مشهدالرضا.
خبرنگار: آرزو جاودانی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7496/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.