یحیی قاینی پور در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: میانگین دمای امروز مشهد 25 درجه سلسیوس پیش بینی شده است که برای روزهای جمعه و شنبه آتی به ترتیب به 29 و 33 درجه سلسیوس افزایش می یابد.
وی اظهار کرد: کمینه دمای مشهد طی این مدت بین 15 تا 17 درجه سلسیوس در نوسان است.
وی گفت: با عبور امواج ضعیف و ناپایدار در خراسان رضوی احتمال بارشهای پراکنده به صورت رگبار و رعد و برق، برای عصر امروز به ویژه در نیمه شمالی، مناطق کوهستانی و جنوبی این استان وجود دارد.
قاینی پور افزود: طی 24 ساعت گذشته برخی شهرستان های خراسان رضوی شاهد بارش باران بوده اند که بیشترین حجم بارندگی طی این مدت از ایستگاه هواشناسی سرخس به میزان یک و نیم میلی متر گزارش شده است.
وی بیان کرد: از روز جمعه جو به نسبت پایدار بر روی خراسان رضوی مستقر می شود که پیامد آن افزایش چند درجه ای دما در این استان است.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از وزش باد به نسبت شدید و گاهی شدید همراه با گرد و خاک برای سه روز آتی در مناطق مختلف این استان خبر داد.
وی گفت: قوچان با حداقل دمای 10 درجه سلسیوس و مه ولات با دمای 39 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی طی 24 ساعت گذشته بوده اند.
وی افزود: طی این مدت بیشترین سرعت وزش باد در خراسان رضوی در شهرستان های بردسکن و تربت حیدریه با سرعت 58 کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
3027 / 6053 خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.