در این چارچوب دانشگاه علوم پزشکی مشهد و حوزه علمیه خراسان در قالب بیانیه های جداگانه ای مردم را به مشارکت در این عرصه سرنوشت ساز فراخواندند.
در بیانیه حوزه علمیه خراسان آمده: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی عامترین و سهلترین نوع مشارکت سیاسی و حقی عام و تکلیفی الهی است که در امر حاکمیت اسلامی پر نمودترین و بارزترین نقش حمایتی را بروز می دهد. در اندیشه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری انتخابات عمق راهبردی نظام جمهوری اسلامی است و نشان دهنده ایمان مردم به اسلام و نظام سیاسی بر آمده از آن و نقطه اتصال افکار جامعه به بدنه نظام اجرایی و وسیله ای برای تحقق آرمانها و ظهور امیدهای تازه می باشد.
این بیانیه از همه مردم درخواست کرده است با حضور حداکثری در انتخابات 29 اردیبهشت ماه که تضمین گر آینده، امنیت، ناکامی دشمن، ابهت نظام سیاسی و ایجاد حصاری محکم بر گرد نظام سیاسی اسلام است اقتدار و شکوه نظام جمهوری اسلامی ایران را به استکبار جهانی نشان دهند.
دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در بیانیه خود انتخابات را نماد مردمسالاری دینی توصیف و بیان کرد: مشارکت و حضور حداکثری در این امر خطیر نشانگر هوش بالای سیاسی یک جامعه و آگاهی آنها بر نقش تاثیرگذار هر فرد در سرنوشت کشور است. دانشگاه علوم پزشکی مشهد و عموم دانشگاهیان آگاه و با بصیرت خراسان رضوی با حضور پرشور خویش در انتخابات 29 اردیبهشت ماه بار دیگر افتخار دیگری را رقم خواهند زد تا مسیر آبادانی و اعتلای کشور هموارتر و پرشتابتر شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
خبرنگار: مصطفی نخعی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7507/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.