تابناک نوشت: دو قطبی سازی انتخابات از جمله مشکلات این روزهای انتخابات در مشهد است. این روزها طرفداران 2 نامزد ریاست جمهوری با صف کشی خیابانی در مقابل هم رجز خوانی می کنند. این در حالی است که دود این دو قطبی سازی در گذشته به چشم مردم ایران رفته است.
- دورهمی های نهایی تعیین کننده انتخابات در مشهد است / بر اساس نظرسنجی ها و پیش بینی های انجام شده تا امروز شرایط آقای روحانی و آقای رئیسی شرایط برابری است و بعد از برگزاری میتینگ های نهایی این دو کاندیدا در مشهد شرایط مشخص خواهد شد.
- رئیس شورای اصلاح ‌طلبان خراسان رضوی: درنظام فعلی شورای شهر، فاصله جدی بین مدیریت شهری و نظام شورایی مطلوب وجود دارد که تبدیل به چالش جدی در حوزه شهری شده است.
- زلزله بلا نیست اگر... / بلایای طبیعی همواره در کمین هستند و خسارت ناشی از آنها کمتر از جنگ نخواهند بود، اما می توان با استفاده از فناوریهای نوین و بکارگیری اصولی ساده میزان این خسارتها را کاهش داده و در بسیاری از اوقات به صفر رسانید. امری که این روزها شهروندان مشهد را با نگرانی روبرو کرده چگونگی برخورد با امر ناگهانی زلزله است.

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- 'فرخد' مهد گل محمدی در بوته فراموشی / مهد گل محمدی مشهد کجا و قمصر کاشان کجا ! آنجا یک دنیا شهرت اینجا در نهایت غربت! آنجا پر از محبوبیت، اینجا مملو از محرومیت! آنجا جزو پر بازدیدترین نقاط کشور، اینجا ناشناخته‌ ترین منطقه در دل یک روستا! اردیبهشت آنجا بهشت ایران، اردیبهشت اینجا برزخی میان بهشت و جهنم! آنجا پایتخت گل و گلاب ایران، اینجا 'فرخد' روستایی محروم در جاده کلات!

*پایگاه خبری صبح توس:
- 'معتمدین انقلاب' روح معنوی مشهد را زنده می ‌کنند / ویژگی بارز شورای چهارم نسبت به شورای سوم در زنده کردن روح معنوی در شهر بوده است و توانستند شیب امکانات شهر را به سوی حاشیه شهر و مناطق مستضعف نشین هدایت کند.

*پایگاه خبری مشهد پیام:
- نایب رئیس اول خبرگان رهبری: رئیسی فردی دلسوز برای مردم، پرکار و پایبند به تبعیت از ولایت فقیه است.
- معاون اقتصادی شهرداری مشهد: تبدیل قلعه وکیل ‌آباد به بزرگترین مرکز گردشگری شرق کشور.
- مدیر حریم و ارتفاعات شهرداری مشهد از مالکیت دولتی حدود ٩٧ درصد اراضی ارتفاعات جنوبی این کلانشهر خبر داد.

*پایگاه خبری صبح مشهد:
- هبه زمین به دانشگاه علوم پزشکی مشهد / تهاتر املاک واقع در مسیر طرح های توسعه شهری.
- ایجاد شور و نشاط اجتماعی و بصریت ‌افزایی در بین شهروندان / ایجاد 2 هزار فضای تبلیغاتی در مشهد.
- عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی : مردم خیلی روی جهانگیری برای ریاست جمهوری حساب نمی کردند و در نظر سنجی ها نیز وی تنها 2 درصد آرا را به خود اختصاص داده بود.
- رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر مشهد: لیست 'معتمدین انقلاب' بر مبنای شاخص های تعهد، تخصص و کارآمدی بسته شده است و در این دوره ضرورت وحدت میان نیروهای انقلابی بیش از پیش حس می‌شود.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.