محمد علی نبی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این تعداد هشت نفر در بخش مرکزی و بیدخت و بقیه مربوطه به شهرهای گناباد و کاخک است.
وی گفت: از مجموع 499 نفر ثبت نام کننده در انتخابات شوراهای اسلامی شهری و روستایی 30 نفر تا زمان آغاز تبلیغات در 21 اردیبهشت ماه جاری توسط هیاتهای اجرایی و نظارت بر انتخابات رد صلاحیت شده و یا انصراف داده بودند و 469 نفر در فرآیند تبلیغات حضور داشتند.
وی اظهار کرد: از ابتدای زمان تبلیغات تاکنون 52 تن از نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا انصراف دادند و با تایید یک تن دیگر از نامزدهای رد صلاحیت شده، اکنون 418 نفر در عرصه رقابت انتخاباتی حضور دارند.
فرماندار گناباد گفت: از مجموع 61 هزار نفر واجدین شرایط اخذ رای در شهرستان گناباد یکهزار و 707 نفر رای اولی هستند.
نبی پور گفت: بالغ بر دو هزار نفر شامل عوامل اجرایی ، بازرسان، هیات نظارت، عوامل اجرایی و انتظامات ، امنیتی و خدمات دست اندرکار برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان گناباد هستند.
وی افزود: از ابتدای زمان تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی 10 مورد تخلف گزارش شده که دو مورد مربوط به مکان ستادها و هشت مورد نصب بنر و عکس در مکان غیر قانونی بوده است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سطح کشور در 91 شعبه اخذ رای ثابت و سیار گناباد برگزار می شود.
7545/2095/ 6012خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.