محمد رحیم نوروزیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس مصوبه شورای تامین استان خراسان رضوی مجوز سخنرانی به هیچیک از نامزدهای ریاست جمهوری در عرصه های مزبور داده نمی شود.
وی اظهار کرد: ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در روزهای گذشته خواستار برگزاری سخنرانی انتخاباتی وی در عرصه میدان شهدا شده بود که موضوع در شورای تامین استان مطرح شد.
وی گفت: به دلیل اینکه برگزاری اینگونه مراسم در میدان مزبور موجب اختلال ترافیکی، امنیتی و انتظامی در قلب شهر می شود، شورای تامین استان آن را به مصلحت ندانست.
نوروزیان افزود: از این رو مقرر شد سخنرانی انتخاباتی هیچیک از نامزدهای ریاست جمهوری در میادین و معابر عمومی شهر مشهد برگزار نشود و برای آن مجوزی صادر نگردد.
وی اظهار کرد: این موضوع به مسئولان ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان اعلام شد و تاکید شد مراسم خود را در مکان های دیگر از قبیل سالن ها، ورزشگاه ها و اماکن سرپوشیده برگزار کنند.
وی گفت: مسئولان این ستاد دوباره مکاتبه کرده و خواستار برگزاری مراسم در میدان شهدا شدند که از سوی فرمانداری مشهد و استانداری خراسان رضوی به آنان اعلام شد که این امر به مصلحت نیست و امکان صدور مجوز برای این اقدام وجود ندارد.
نوروزیان افزود: براین اساس هرگونه سخنرانی در عرصه میدان شهدای مشهد فاقد مجوز و غیر قانونی است.
با این وجود تبلیغات برای شرکت در سخنرانی انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در تالار شهر میدان شهدای مشهد از طریق فضای مجازی در سطح گسترده انجام می شود.
1906 / 6053 / 6037 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.