به گزارش ایرنا احمد برادران، دوشنبه در آیین گشایش ساختمان اداره راه و شهرسازی سبزوار افزود: انتخابات در روزهای آینده به پایان می رسد و مردم بر اساس شاخصه ها به شخص اصلح رای می دهند و پس از آن باید دید افرادی که خدمات دولت و نظام را مورد نقدهای مخربانه قرار داده اند، چگونه می توانند در جامعه ظاهر شوند.
وی ادامه داد: این افراد حتی تلاش دارند تا اشتباهات دولت گذشته را نیز به پای دولت تدبیر و امید بنویسند که این موضوع نیز نوعی سیاه نمایی و تخریب است.
برادران با تاکید بر اینکه مردم بهترین سرمایه های اجتماعی نظام اسلامی هستند، افزود: نقد منصفانه از عملکرد دولت ها همواره مورد استقبال مردم قرار می گیرد، اما آنچه که آسیب محسوب می شود زیر سئوال بردن عملکرد نظام است.
او گفت: عملکرد دولت ها به نوعی عملکرد نظام اسلامی است و نباید با نقدهای مخربانه به سمتی رفت که مردم از نظام دلزده شوند.
فرماندار سبزوار با اشاره به رسیدگی به مناطق محروم در دولت یازدهم تصریح کرد: اکنون 90 روستای بالای 50 خانوار این شهرستان با جمعیت 46 هزار نفر از راه آسفالته بهره مند هستند که از این تعداد 42 روستا در سه سال اخیر از نعمت راه مناسب برخودار شده اند.
وی افزود: در سه سال گذشته 232 کیلومتر راه روستایی در سطح این شهرستان با اختصاص 200 میلیارد ریال آسفالت و مرمت شد.
برادران ادامه داد: 37 روستای بالای 50 خانوار این شهرستان راه آسفالته ندارند که طرح اجرایی راه این روستاها نیز در دستور کار قرار دارد.
او گفت: سال گذشته نیز 185 کیلومتر راه روستایی در سطح شهرستان مرمت، بهسازی و آسفالت شد.
فرماندار سبزوار افزود: سه طرح راه روستایی سبزوار - روداب به طول 45 کیلومتر، سبزوار - ششتمد به طول 18 کیلومتر و سبزوار – نامن- برآباد و ریوند به طول 10 کیلومتر از بزرگترین طرحهای راه روستایی این شهرستان است که تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد.
وی تصریح کرد: در سال گذشته 165 میلیارد ریال از اعتبارات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای اجرای 19 طرح درمانی نظیر اورژانس روستایی، خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت و درمان بستر در بخشهای ششتمد و روداب سبزوار اختصاص یافت.
با جدا شدن اداره راه و شهرسازی از اداره حمل و نقل و راهداری، اداره راه و شهرسازی سبزوار به محل قبلی خود بازگشت که برای تجهیز و بازگشایی ساختمان آن 500 میلیون ریال هزینه شده است.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری از غرب مشهد مقدس قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
8144/7500/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.