اسماعیل بهمن آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: در پی اعلام نیاز استان خراسان شمالی و در هماهنگی انجام شده با سازمان امداد و نجات، این محموله اقلام امدادی به مقصد بجنورد ارسال شده است.
وی اظهار کرد: این محموله شامل 10 تن برنج، 2 تن قند، 3.5 تن حبوباتی مانند نخود و لوبیا، 2.5 تن روغن و 4500 قوطی کنسرو مرغ و لوبیا و 4500 قوطی کنسرو ماهی بوده است.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی با بیان اینکه شب گذشته 42 امدادگر نیز به همراه تعدادی خودروهای امدادی به مناطق زلزله‌زده خراسان شمالی اعزام شده اند، افزود: با توجه به آغاز مرحله اسکان اضطراری در مناطق و روستاهای زلزله زده، در صورت اعلام نیاز خراسان شمالی، محموله چادرهای امدادی کمکی نیز آماده ارسال است.
وی گفت:همچنین 14 امدادگر گروه واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به همراه خودروهای پیکاپ امدادی به این مناطق اعزام شده اند.
براساس گزارش شبکه لرزه نگاری وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زلزله 5.7 ریشتری ساعت 22 و 30 دقیقه و 58 ثانیه شنبه شب شهر پیش قلعه در 22 کیلومتری شمال غربی بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند که بر اثر آن 2 نفر کشته و 400 نفر مجروح شدند.
عملیات امداد در 19 روستای حادثه دیده این منطقه انجام شده است.
7496/5132
خبرنگار: آرزو جاودانی ** ‌ انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.