به گزارش روز یکشنبه موسسه تربیت بدنی آستان قدس رضوی، ایان بیگز در حاشیه این بازدید اظهار کرد: مجموعه ورزشی امام رضا(ع) مشهد با بهترین امکانات روز طراحی و ساخته شده است.
وی با اشاره به اینکه نمونه این ورزشگاه در شهر کانبرا سترالیا وجود دارد، افزود: آستان قدس رضوی مجموعه مذهبی است اما توانسته به خوبی فعالیت های ورزشی ارزشمند و قابل قبولی را برای گروه های مختلف سنی انجام دهد.
سفیر استرالیا در ایران همچنین در حاشیه بازدید از سایر فضاهای ورزشی و بویژه سالن باستانی آستان قدس رضوی نیز گفت:رشته باستانی یکی از ورزش های پرطرفدار و اصیل در ایران است و تربیت بدنی آستان قدس رضوی، سالنی مجهز با طراحی و معماری زیبا به این ورزش کهن اختصاص داده است که قابل توجه است.
وی با بیان اینکه شنا در استرالیا طرفداران زیادی دارد، گفت: خوشحالم این ورزش پرتحرک در این مجموعه ورزشی برای خانم ها و آقایان با این کیفیت مورد توجه قرار شده است.
بیگز در پایان این بازدید افزود: استرالیا این آمادگی را دارد تا پس ازانجام هماهنگی های لازم یک بازی دوستانه با تیم ملی فوتبال ایران در این ورزشگاه برگزار کند.
ورزشگاه امام رضا(ع) در مساحت 405 هکتار با زیربنای 20 هزار مترمربع مجهز به پیست دو و میدانی و برخوردار از ویژگیهای فنی، تخصصی و استانداردهای بین‌المللی است.
سفیر استرالیا در ایران در سفر به مشهد با استاندار خراسان رضوی و قائم مقام آستان قدس رضوی دیدار کرد.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.