*روزنامه خراسان
عکس و عنوان نخست این روزنامه به برگزاری سومین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اختصاص دارد که با روتیتر 'سومین مناظره در حالی که موضوع اقتصادی داشت با چیره شدن حواشی بر متن برگزار شد' و عنوان 'پایان مناظره ،آغاز تصمیم گیری' منتشر شده است.

*ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه عنوان 'هفته انتخاب' را برای تیتر نخست خود انتخاب کرد و در عکس نخست خود با عنوان 'فریاد زدیم آمدنت را' تصویری از منتظران ظهور را چاپ کرد.

*روزنامه شهرآرا
تیتر و عکس صفحه نخست این روزنامه به بوستان کوهسنگی مشهد اختصاص یافت که با روتیتر 'همزمان با میلادحضرت مهدی (عج) از فاز سوم بوستان کوهسنگی بهره برداری شد' و عنوان 'عیدی سبز' منتشر شده است.

*روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه با اشاره به رسیدن هیجانات به اوج در مناظره سوم، تیتر 'برخورد از نوع نزدیک' را به عنوان نخست خود اختصاص داد.
عکس صفحه نخست این روزنامه نیز که تصویری از حضور یک زن با کودک همراهش در پای صندوق رای است با عنوان 'زنان، فراموش شدگان پس از انتخابات' همراه شده است.

*روزنامه قدس
تیتر و عکس نخست این روزنامه نیز به آخرین مناظره نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری اختصاص دارد که عنوان 'رقابت گفتمان محرومان و اشرافی گری' را برگزیده و چاپ کرده است.

*وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه تیتر و عنوان نخست خود را به وضعیت کارخانجات شهرک صنعتی توس اختصاص داده و عنوان 'ماتم کار و کارگر در مرگ تولید' را با فونت برجسته منتشر کرده است.
7496 / 6053 خبرنگار: آرزو جاودانی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.