علیرضا رشیدیان روز پنجشنبه در مراسم بهره برداری از پروژه های آب و فاضلاب مشهد افزود: در حوزه تامین آب و اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب در حاشیه شهر مشهد اقدامات خوبی در سال های اخیر صورت گرفته است.
وی با یادآوری ساماندهی کشف رود با همکاری دستگاه های مختلف و افزایش 2.5 برابری تصفیه خانه های فاضلاب در سه سال اخیر در مشهد ، بیان کرد : دستگاه های مختلف برای ارائه خدمت در حاشیه شهر تلاش کردند اما هنوز تا رسیدن به ایده آل راه باقی است.
رشیدیان ادامه داد: بیش از یک میلیون و 200 هزار حاشیه نشین در شهر مشهد وجود دارد و از سه سال گذشته بسته توسعه ای تهیه و نزدیک کردن خدمات ارائه شده در حاشیه شهر به مناطق مرکزی از اهداف مورد پیگیری بوده و می باشد.
استاندار خراسان رضوی افزود : تمامی دستگاه ها برای خدمت در این مناطق رقابت داشتند و همه تلاش کردند تا مشکلات کاهش یابد ولی تا رسیدن به نقطه ایده آل فاصله وجود دارد .
رشیدیان خاطرنشان کرد : البته ارائه خدمت توسط یک دستگاه به معنای نفی خدمات سایر دستگاه ها نیست و نباید خدمات یکدیدگر را نفی کنیم .
وی تاکید کرد : در شهر بهشت چیزی به نام حاشیه و مرکز نباید وجود داشته باشد و حریم شهر بهشت باید پر از پاکی ، بهداشت و خدمات مناسب باشد.

*فعالیت انتخاباتی به معنای تعطیل کردن کار و تلاش نیست
استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه طبق منویات رهبری کار در کشور نباید به هیچ بهانه ای تعطیل شود ، خاطرنشان کرد: فعالیت انتخاباتی به معنای تعطیل کردن کار و تلاش نیست.
رشیدیان افزود : انتخابات فعالیت مقدسی برای نظام مردم سالاری دینی است و مشارکت حداکثری و رعایت قانون از الزامات انتخابات است و در این فعالیتها خدمات دولت فعلی را نباید زیر سوال برد و از خط اعتدال و عدالت خارج شد.
استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد : قدمهایی که نظام برداشته به هیچ عنوان و بهانه ای نباید نادیده گرفته شود.
پنج طرح آب و فاضلاب روز پنجشنبه در مراسمی با حضور قائم مقام وزیر نیرو و استاندار خراسان رضوی در مشهد به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی پنج طرح دیگر آغاز شد.
7505/6012خبرنگار : ندا جواهرفر** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.