به گزارش ایرنا، مرضیه برومند سه شنبه شب در جمع هنرمندان حامی روحانی در مشهد از مشارکت انتخاباتی به عنوان یک حق و به مثابه یک تکلیف نام برد.
وی گفت: در شرایط کنونی حضور گسترده تر و به خصوص شرکت افرادی که در دوره قبل پای صندوق های رای حضور نیافتند ضرورت بیشتری دارد.
این هنرمند نامی کشور با بیان اینکه اگر هنر و موسیقی نباشد مردم چگونه صدایشان را به مسئولان برسانند افزود: به فرموده رهبر انقلاب هیچ اندیشه ای تا وقتی با هنر آمیخته نشود در تاریخ ثبت نمی شود.

**رقیب دولت یازدهم شرکت نکردن افراد در انتخابات است
رئیس ستاد حسن روحانی در خراسان رضوی نیز در این همایش گفت: رقیب دولت یازدهم عدم شرکت در انتخابات است نه نامزدهای دیگر، باید از عدم حضور مردم احساس خطر کرد زیرا با عدم شرکت در انتخابات نه برای چهار سال که شاید برای 40 سال ضرر کنیم.
حسین امینی افزود: عده ای حاضر هستند کشور ویران شود اما دولت روحانی موفق نشود.
وی اظهار کرد: از افتخارات دولت یازدهم برجام است که با موافقت رهبر معظم انقلاب انجام شد و افتخار دولت یازدهم است که این کار را از طریق دیپلماسی به نتیجه رساند.
رئیس ستاد روحانی در خراسان رضوی با بیان اینکه مذاکرات بین المللی عرصه امتیاز دادن و گرفتن است، افزود: اگر برجام نبود برای کالاهای اساسی مانده بودیم، کشاورزی نابود شده بود و در کنار اینها پنج میلیون تن گندم وارد کشور می شد که سرنوشت ناخوشایندی با نبود برجام برای کشور در پیش بود.
امینی ادامه داد: نامزدهایی که وعده چند برابر کردن یارانه را می دهند مگر اطلاع ندارند که سند چشم انداز و برنامه مصوب مجلس اجازه چنین کاری را نمی دهد و یا اینکه مانند دولت قبل اصلا قانون را قبول ندارند.
رئیس ستاد روحانی در خراسان رضوی اظهار کرد: بیمه 10 میلیون نفر که هیچگونه بیمه ای نداشتند از افتخارات این دولت است که اکنون آن افراد با حداقل پرداخت، کارهای درمانی خود را انجام می دهند.
وی افزود: طرفداران دولت قبل اکنون در ستاد چه کسی فعالیت می کنند و افکار چه کسی را پیگیری می کنند؟
خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
7507/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.