محمد حسن فرهادی روز سه شنبه در نشست توجیهی - آموزشی با حضور داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کاشمر افزود: داوطلبان شوراهای اسلامی باید قانون را سرلوحه اقدامات تبلیغاتی خود قراردهند.
رییس ستادانتخابات کاشمر با بیان اینکه تبلیغات نامزدهای شوراهای اسلامی از 21 اردیبهشت ماه آغاز می شود ، برلزوم رعایت بایدها ونبایدهای تبلیغات از سوی نامزدها و حامیان آنان در مدت یک هفته زمان قانونی تبلیغات تاکید کرد.
وی اظهار کرد: نامزدهای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی باید با رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب دیگر نامزدها از دادن وعده هایی که خارج از شرح وظایف قانونی شوراهای اسلامی است،‌ بپرهیزند و از ایجاد توقعات کاذب در مردم خودداری نمایند.
فرهادی افزود: براساس قانون تبلیغات شوراهای اسلامی،‌ نامزدها مجاز به دایر کردن فقط یک ستاد هستند و هرگونه ستاد دیگری اعم از مردمی ،جوانان و نظیر آن توجیه ندارد و تفکیک جنسیتی (برادران وخواهران ) می بایست در همان ستاد انجام پذیرد و آدرس ستاد و مشخصات مسئول آن رابه طور کتبی به فرمانداری اعلام نمایند.
وی گفت: براساس توافق انجام شده ودر راستای آرامش همشهریان، ستادهای انتخاباتی تا ساعت 24هرشب می توانند فعالیت نمایند.
وی با یادآوری تاکیدات رهبر معظم انقلاب در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم در پای صندوق های رای و مشارکت در تعیین سرنوشت خود واداره امورجامعه از شاخصه های اصلی دموکراسی است.
وی گفت: مردم در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در همه انتخابات ها حضور حداکثری داشته و باعث استحکام واقتدار پایه های نظام مقدس اسلامی شده اند.
فرماندار از رشد 77 درصدی نام نویسی در انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهروروستا درکاشمر خبر داد و افزود : حضور چهره های علمی ،اجرایی و با سابقه کار شورایی دراین دوره از انتخابات، موجب حرکت روبه جلو درراستای مدیریت علمی در سطح شهروروستا خواهدشد.
کاشمر 110 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند .
کاشمر در فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
/60127497 خبرنگار: لیلا قرائی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.