به گزارش ایرنا آیت الله سیداحمد علم الهدی، سه شنبه در گردهمایی مسئولان ستادهای نماز جمعه خراسان رضوی افزود: هدف گفتمان انقلاب در یک واقعیت باورمدارانه، به مقصد رسیدن انقلاب و فرج امام زمان(عج)است و هرکس چنین امری را باور ندارد شیعه و انقلابی نیست.
وی ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری انقلاب به پیروزی نرسیده بلکه در مسیر خودش با فداکاری‌های مردم به اهرمی دست یافت که سرعتش را بیشتر کرد به همین خاطر همچنان گفتمان انقلاب و مبارزه به سوی یک هدف که فرج امام زمان(عج) است، ادامه دارد.
نماینده ولی فقیه با بیان اینکه درگیری امروز ما با آمریکا، نیروی رسانه ای جهان، جریان های اطلاعاتی روی کره زمین و جریانهای الحادی است،‌ افزود: ستاد نماز جمعه یک پایگاه فرهنگی در سایه عبادت خدا است که اهداف و گفتمان انقلاب را در مسیر این مبارزه به پیش می برد.
آیت الله علم الهدی با مهم دانستن رفاه و تامین مسائل اقتصادی کشور خاطرنشان کرد: این موضوع در جای خود محفوظ است اما فرزندان این مردم برای این امور به شهادت نرسیده اند بلکه شهید شده اند تا اسلام و قرآن قدرت بگیرد و حاکم شود و اگر می گوییم اقتصاد، سیاست، امنیت و اقتدار باید در بالاترین حد خود باشد به این دلیل است که دکترین سیاسی ولایت به عنوان یک الگوی درست جای لیبرال دموکراسی را بگیرد.
امام جمعه مشهد گفت: بعضی جریان های سیاسی، گفتمان لائیک و سکولار کشورهای اروپایی و غربی را مد نظر دارند ولو اینکه کفر و فسق و فجور حاکم باشد، اما باید تلاش کنیم گفتمان انقلاب به جای جریان های لائیک و سکولار در جامعه حاکمیت پیدا کند.
نماز جمعه در 53 شهر خراسان رضوی برگزار می شود.
خبرنگار: مصطفی نخعی **‌ انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/7495/7507
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.