محمد ناصر ناصری روز سه شنبه در نشست خبری افزود: سد معبر، آلودگی صوتی و ایجاد مشکل برای تردد از جمله تخلفاتی بود که پس از دادن تذکر، موارد خلاف قانون نیز جمع آوری شد.
وی با بیان اینکه کمیته ای با عنوان کمیته امحای تخلفات تبلیغاتی در ستاد انتخابات فرمانداری مشهد با مشارکت شهرداری این شهر تشکیل شده است، اظهار کرد: 10 گروه در مناطق مختلف مشهد مستقر هستند که با دستور قضایی با تخلفات تبلیغاتی برخورد می کنند.
وی با اشاره به تشکیل کمیته پیشگیری و برخورد با جرایم انتخاباتی در استان خراسان رضوی گفت: شهرداری از اعضای این کارگروه است و کمیته ای به این منظور در شهرداری نیز تشکیل شده است.
ناصری افزود: آگاه سازی و توجیه کارکنان در زمینه تخلفات از اهداف این کارگروه است.
وی اظهار کرد: کارکنان دولت و شهرداری در خارج از ساعت اداری مجاز به تبلیغات هستند ولی استفاده از امکانات دولتی و شهرداری برای تبلیغات خلاف قانون است که در این زمینه تخلفاتی وجو داشت که با تذکر رفع شد.
وی با اشاره به فضاسازی برای تبلیغات نامزدهای ریاست جمهوری در سطح شهر گفت: تاکنون بیش از 2 هزار مورد فضای تبلیغاتی در سطح شهر برای تبلیغات و معرفی نامزدهای ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در نظر گرفته شده است.
ناصری افزود: انتخابات رویداد تعیین کننده، مهم و حساس است و برای مقابله با توطئه دشمنان، برگزاری انتخابات پویا، سالم و باشکوه اهمیت بسیار دارد.
وی اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون بطور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار شده و به رغم تبلیغات و توطئه های دشمنان و بیگانگان، کوچکترین شائبه انتخاباتی در ایران وجود ندارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر** منتشرکننده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.