به گزارش ایرنا رئیس ستاد اصول گرایان معتدل حامی حجت الاسلام روحانی در این آیین در سخنانی اعتدال و عقلانیت را راه تعالی و پیشرفت کشور دانست و گفت: دولت تدبیر و امید تاکنون در این مسیر خدمات صادقانه ای به مردم و جامعه ارائه کرده است.
علی سعیدی ادامه داد: اجماع و همدلی گروههای گسترده ای از مردم و فعالان سیاسی در سطح کشور و نیز شهرستان گناباد در مسیر حمایت از حجت الاسلام روحانی، نشان دهنده اهمیت و حساسیت و تاثیرگذاری این مهم در اداره امور زیربنایی کشور است.
رئیس ستاد مرکزی حجت الاسلام روحانی در گناباد نیز وفاق به وجود آمده در مسیر اعتدال، به عنوان رویکرد مهم این نامزد ریاست جمهوری را، از دستاوردهای ستودنی دولت تدبیر و امید برشمرد.
عبدالجواد خواجوی، ضمن تاکید بر گسترش کمی و کیفی فعالیتهای تبلیغاتی ستاد حجت الاسلام روحانی علاوه بر فضای مجازی در سطح جامعه گفت: باید اقشار مختلف مردم با خدمات و دستاوردهای دولت تدبیر و امید آشنا شوند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری، همزمان با کشور، در بیش از 100 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد برگزار می شود.
شهرستان گناباد در فاصله 287 کیلومتری مشهد و جنوب استان خراسان رضوی واقع است.
2095/5132
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **‌ انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.