*روزنامه خراسان
این روزنامه با روتیتر 'با اوج گیری گمانه ها از تایید صلاحیت های جدید و انتشار لیست های انتخاباتی صورت گرفت' نوشت: 'شور انتخابات شوراها'
عکس صفحه نخست این روزنامه مربوط به بازیکنان تیم فوتبال ساحلی ایران است که برای نخستین بار روی سکوی سوم جهان ایستادند که با عنوان 'برنزی به رنگ طلا' همراه است.

* ویژه نامه استانی روزنامه خراسان
این ویژه نامه در عنوان نخست خود نوشت: 'توقف کمربند جنوبی در انتظار تصمیم بازرسی کشور' و عکس این صفحه خود را به تصویری از نمایشگاه گل و گیاه مشهد اختصاص داد.

* روزنامه شهرآرا
تیتر و عکس نخست این روزنامه به شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مشهد اختصاص دارد که با عنوان برجسته 'گل شهر' همراه شده است.

* روزنامه اتفاقیه خراسان
این روزنامه در عنوان نخست خود به نقل از عضو شورای شهر مشهد نوشت: 'مردم به شهرداری اعتماد ندارند'
عکس نخست این روزنامه نیز به تصویری از محیط زندگی یکی از بیماران خاص اختصاص دارد که با عنوان 'ترحم نمیخواهیم!' را به مناسبت روز جهانی بیماری های خاص و صعب العلاج منتشر کرده است.

* روزنامه قدس
این روزنامه با روتیتر 'شاید دیگر داروخانه ها نسخه ای با دفترچه بیمه نپیچند!' نوشت: 'دود اختلاف دولتی ها در چشم بیماران'
این روزنامه عکس نخست خود را به تصویری از وزیر دفاع اختصاص داده که با عنوان 'مراقب باشید برای آیندگان عبرت نشوید' به نقل از وی و خطاب به حکام دست نشانده منطقه منتشر شده است.

*وی‍ژه نامه استانی روزنامه قدس
این ویژه نامه با روتیتری تحت عنوان 'پیامدهای زمین لرزه سفید سنگ بر تنها آبگرم آشامیدنی ایران' عنوان 'شاهان گرماب خشک شد!' را در صفحه نخست خود منتشر کرده است.
عکس صفحه نخست این ویژه نامه نیز به تصویری از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه مشهد اختصاص دارد که با عنوان 'میهمانی گل ها در شهر بهشت' همراه شده است.
7496/507
خبرنگار:آرزو جاودانی**انتشار دهنده:شاهین فرشاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.