مهدی فیض روز دوشنبه در همایش تشکیلاتی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی با عنوان 'ترنم سپاس معلم در فصل شکفتن و حماسه حضور'در تالار ابن هیثم پردیس شهید بهشتی مشهد بیان کرد: انتخابات فرآیندی است که آبروی نظام و کشور محسوب می شود و لازم است همه به صورت حداکثری در برگزاری پرشور آن مشارکت داشته باشند.
وی اظهار کرد: انتخابات موجب تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام است و امروز همه ما موظفیم برای تقویت ارکان‌ مختلف کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران با تمام توان پای صندوق های رای حاضر شویم.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم با اشاره به اینکه سازمان دانش آموزی در ایجاد شور انتخاباتی بین دانش آموزان نقش مهمی دارد، افزود:بهترین مسیر برای شکل گیری ساحت های شش گانه موردنظر سند تحول بنیادین، توجه به برنامه های تمام وجهی سازمان دانش آموزی است.
علیرضا کاظمی اظهار کرد: در آموزش و پرورش استان در حوزه های مختلف به ویژه فعالیت ها و برنامه های پرورشی و فرهنگی؛ با تکیه بر شعار تعلیم و تربیت تمام ساحتی همراه با عدالت و‌ کیفیت آموزشی، ‌اقدامات خوبی در حال اجراست.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: آموزش و پرورش در ایجاد شور انتخاباتی در جامعه نقش مهمی دارد و در این میان نقش سازمان دانش آموزی، بسیار مهم و اثر گذار می باشد.
همایش تشکیلاتی سازمان دانش آموزی خراسان رضوی با عنوان 'ترنم سپاس معلم در فصل شکفتن و حماسه حضور' به مناسبت سالروز تاسیس سازمان دانش آموزی با حضور 700 دانش آموز عضو تشکل فرزانگان سازمان دانش آموزی استان برگزار شد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت ماه برگزار می شود.
حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، سید مصطفی هاشمی طبا، سید ابراهیم رئیسی، سیدمصطفی میرسلیم و محمدباقر قالیباف نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری هستند.
7496/ 6012خبرنگار:آرزو جاودانی ** علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.