ناتاشا میرزا اسماعیلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرناافزود: این رشته علاوه بر هزینه مالی بسیار کم برای ورزشکار، هیچ گونه محدودیتی ندارد و هدف ما این است که برنامه ای ایجاد کنیم تا جانبازان و معلولان استان نیز بتوانند در این رشته حضور داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه رشته کروکت برای اولین بار در سال گذشته وارد کشورمان شد، اظهار کرد: دو کارگاه آموزشی از ابتدای سال 96 با حضور مربیان این رشته ورزشی برای علاقمندان افتتاح شده است که تا کنون علاقه مندان زیادی برای شرکت در این کارگاهها اعلام آمادگی کرده اند.
میرزا اسماعیلی با بیان اینکه مسابقات جهانی مجارستان در شهریور ماه سال جاری برگزار می شود، خاطر نشان کرد: با آغاز این رشته در استان و برگزاری اردوها و کارگاه‌های مختلف تیمی، زمینه حضور ورزشکاران به این مسابقات فراهم خواهد شد..
رشته کروکت دارای فدراسیون جهانی است که در انگلستان در حال فعالیت است و در ایران نیز پس از چند سال بازی غیر رسمی، در سال 95 در وزارت ورزش و جوانان به ثبت رسید و این رشته فعالیت خود را زیر نظر فدراسیون گلف آغاز کرد..
این رشته در ابعاد متفاوتی در زمین‌های چمن و خاک رس برگزار می‌شود و از وسیله‌ای به نام مالت برای ضربه زدن استفاده می‌شود که غالبا از جنس چوب و توپ نیز پلاستیکی است و دروازه آهنی نیز با توجه به نوع بازی در تعداد مختلف استفاده می‌‍شود.
7495/6012خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.