به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد علی آهنگران شنبه شب در نشست تخصصی 'اصلاحات و اعتدال' در ستاد حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی افزود: تاکنون این گونه انسجام و وحدت بین اصلاح طلبان و اعتدال گرایان برای انتخاب فردی واحد در انتخابات ریاست جمهوری وجود نداشته است.
وی اظهار کرد: جریان اصلاحات و جریان اعتدال از دولت و رئیس جمهوری حمایت می کنند که آرامش را به کشور بازگرداند و عزت و اقتدار ایران را بازیچه ماجراجویی های خود قرار نداد.
وی گفت: دولت یازدهم، رویه صحیح در تصمیم گیرهای کلان حوزه های مختلف در پیش گرفت و در امور فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی تدبیر لازم را به خرج داد.
این فعال سیاسی افزود: دولت یازدهم در حوزه اقتصادی موفق شد تورم را کنترل کند، نرخ ارز را ثابت نگه دارد و در مجموع ثبات در اقتصاد کشور به وجود آورد.
وی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در دولت یازدهم عزت به ایرانیان بازگشت و این کشور در صحنه بین المللی تعامل مناسب با کشورها ایجاد کرد.
وی گفت: قبل از دولت یازدهم ایرانیان در ارتباطات بین‌ المللی شرمسار بودند، پاسپورت ایرانی بی ارزش بود و برگشت عزت به ایران نعمت بزرگی است که باید شکرگزار آن باشیم.
حجت الاسلام آهنگران افزود: وزیر امور خارجه دولت یازدهم به سبب برخورداری از دانش دیپلماسی و مذاکره مورد تحسین قرار گرفت و دشمنان به بزرگی وی اعتراف می‌ کنند که این باعث افتخار کشور است.
وی ادامه داد: برجام چیزی نبود که فقط با تصمیم دولت تصویب و اجرا شود، رأی مردم در سال 92 بود که روحانی و اعتدال را جایگزین انزوا در کشور کرد و باعث برگشت عزت به ایران شد.
وی اظهار کرد: کسانی که امروز فریاد می ‌زنند برجام هیچ فایده ای نداشته است کسانی هستند که معتقدند تحریم ها هیچ ضرری نداشته‌ و زمانی که دولت محبوبشان سرکار بود می‌ گفتند 'ما ملت رمضان هستیم' اما اینک به یاد طبقات محروم و معیشت مردم افتاده اند.
وی با بیان اینکه طبقه محروم، کسانی هستند که از تورم 40 درصدی آسیب می‌ بینند، افزود: برخی افراد در وعده های انتخاباتی اشتباه می‌ کنند به طوری که وعده ایجاد پنج میلیون شغل می دهند اما هیچ استاد اقتصادی چنین وعده نجومی را تایید نمی ‌کند، این وعده ها یا غیرعقلانی و نشانه بی عقلی است یا برای کلاه گذاشتن سر مردم است.
این فعال سیاسی گفت: اکنون نباید مرتکب اشتباهات گذشته شویم، باید نسبت به ابهامات حساس باشیم و این امر مانند رسالت پیامبران است.
وی افزود: فضای مجازی برای تبلیغ مناسب است اما نباید از فضای حقیقی غافل شویم، باید در مورد وعده هایی که به مردم داده می شود، شفاف سازی کنیم، مردم باید بدانند که افزایش یارانه باعث افزایش قیمت ها می ‌شود.
وی عدم مشارکت مردم در انتخابات را بزرگترین رقیب برای دولت یازدهم دانست و اظهار کرد: بی توجهی مردم، عدم مشارکت و بی دغدغگی آنان خسارت بزرگ برای کشور است و اکنون انسجام بین جریان اصلاحات و جریان اعتدال بی سابقه است تا مردم را نسبت به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنند.
7489 / 6053/6183 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.