تابناک نوشت: تصادف زنجیره ای در مشهد رخداد کم سابقه و غیر منتظره ای نیست زیرا اخبار جسته گریخته ای در این باره می خوانیم و می شنویم یا با این واقعه برخورد می کنیم. از ابتدای سال جاری دو سانحه تصادف زنجیره ای در این شهر رخ داده است که برخی به عدم رعایت فرهنگ رانندگی در مشهد اشاره کرده و برخی دیگر به استاندارد نبودن مسیرها تاکید دارند.
- آموزش کاربردی در دستور کار / نداشتن سیستم جامع برای تربیت افراد متخصص از جمله مشکلات دیرینه ای است که با آن دست و پنجه نرم می کنیم و جوانان با بحران نداشتن شغل و عدم آموزش صحیح مواجه هستند که نیاز است نامزدهای ریاست جمهوری به آن بپردازند.
- دبیر گروه میراث فرهنگی پژوهشکده ثامن: مدیران شهری به خاطر داشته باشند که به هم ریختگی بافت شهر می تواند نظم فکری شهروندان را با مشکلات روبرو سازد.

*پایگاه خبری صبح توس:
- خسارت 392 میلیارد ریالی سرما به باغدارن نیشابوری/ باغداران در انتظار کمک دولت / سرمای اخیر در شهرستان نیشابور موجب از بین رفتن بیش از90 درصد محصولات باغی این شهرستان و خسارت به کشاورزان شد.
- نماینده سابق مجلس شورای اسلامی: محور اصلی دولت آینده باید اقتصاد بر پایه تولید و اشتغال باشد و به بیگانگان چشم نداشته باشد.
- برگزاری میتینگ‌ های انتخاباتی با هزینه بیت‌ المال/ در شهرستان چناران با نزدیک شدن به ایام انتخابات، روز به ‌روز بازار همایش ‌های انتخاباتی با استفاده از امکانات دولتی داغ‌ و داغ ‌تر می‌شود.
- اشتغال زایی بانوی شاندیزی برای 27 نفر با دستان خالی / فاطمه فرهنگ فعال عرصه اقتصاد مقاومتی در شاندیز در زمان کوتاه با همت فراوان به یکی از کارآفرینان نمونه طرقبه و شاندیز تبدیل شد.

*پایگاه خبری پرستوها:
- مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی: اختصاص 26 میلیارد تومان تسهیلات به مکانیزاسیون باغبانی استان.
- جمعی از اصلاح طلبان خراسان رضوی از حجت ‌الاسلام رئیسی حمایت کردند.
7489 / 6053 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.