به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن صادقی نسب در خطبه های نماز جمعه گناباد گفت: نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با اتکا به توان داخلی، برنامه های عملی و واقع بینانه خود را برای رفع مشکلات مناطق مختلف، رونق تولید و اشتغال جوانان بیان کنند و بعد از انتخاب شدن هم به وعده های خود پایبند باشند.
وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال توسط رهبر معظم انقلاب افزود: مشکلات کشور تنها با اتکا به توان و نیروها و متخصصان داخلی به صورت موثر رفع می شود.
وی اظهار کرد: دشمنان به دنبال ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات هستند لذا حضور گسترده در انتخابات وظیفه شرعی و انقلابی ملت ایران است و امید دشمنان را به یاس تبدیل می کند.
امام جمعه گناباد گفت: دشمنان و عوامل سرسپرده آنها که با حضور گسترده مردم ایران در صحنه نتوانستند به اهداف خصمانه خود در این کشور دست یابند از هر موقعیتی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بهره می گیرند و در تازه ترین اقدامات خود تعدادی از مرزبانان کشور را به شهادت رساندند.
وی از دستگاههای امنیتی و نیروی انتظامی خواست با قاطعیت بیشتر در برخورد با اشرار، سوداگران مرگ و گروه های تروریستی، انتقام خون این شهیدان را بگیرند.
2095/ 6053 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.