به گزارش ایرنا، برانکو ایوانکویچ عصر پنجشنبه در نشست خبری بعد از بازی تیم پرسپولیس با سیاه جامگان در مشهد، از حضور تماشاگران پرسپولیس و بازیکنان این تیم در این بازی قدردانی کرد و افزود: بازیکنان فشار بسیار زیادی را در این فصل تحمل کردند.
وی اظهار کرد: تیم سیاه جامگان نیز امروز شرایط بسیار سخت و دشواری را تجربه کرد اما توانست بازی خوبی را ارائه دهد و سه امتیاز بازی را کسب کند.
وی با بیان اینکه با تعویض هایی که در نیمه دوم انجام شد تلاش کردیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم، گفت: می خواهیم همیشه برنده باشیم اما این موضوع در برخی موارد شدنی نیست.
سرمربی تیم پرسپولیس تهران افزود: تیم سیاه جامگان خوب دفاع کرد و توانست این بازی را به خوبی پشت سر بگذارد و در لیگ ماندگار شود.
وی اظهار کرد: می توانستیم با موقعیت هایی که در این بازی خلق کردیم پیروز میدان باشیم اما بخت و اقبال همراه ما نبود.

* بقای سیاه جامگان در لیگ برتر شبیه معجزه بود
سرمربی تیم سیاه جامگان نیز در این نشست گفت: شانس ما برای بقا در لیگ برتر بسیار اندک بود اما به لطف تماشاگران و دعای خیر آن ها توانستیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
اکبر میثاقیان افزود: باورم نمی شود که در لیگ باقی مانده ایم زیرا بیشتر شبیه معجزه است اما لطف حضرت امام رضا (ع) شامل حال ما شد.
وی اظهار کرد: بازیکنان تیم سیاه جامگان با جان و دل در بازی های اخیر حاضر شدند و مزد تلاش خود را در این بازی گرفتند.
وی با بیان اینکه امروز حس خوبی داشتم و خاطرات 10 سال پیش در بازی با ابومسلم زنده شد، گفت: تیم پرسپولیس یکی از بهترین های لیگ است و بازی با این تیم سخت و دشوار است ولی امروز توانستیم این تیم را شکست دهیم.
تیم فوتبال سیاه جامگان در هفته پایانی لیگ برتر فوتبال کشور عصر امروز با نتیجه یک بر صفر تیم پرسپولیس تهران را شکست داد و برای فصل بعد در لیگ برتر باقی ماند.
7498 / 6053 خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.