مجتبی شاکری روز چهارشنبه در نشست با کاندیداهای شورای شهر کندر و خلیل‌آباد ،افزایش 69 درصدی ثبت‌نام افراد برای شرکت در انتخابات شورای شهر و 15 درصدی کاندیداهای شورای روستا را بر میزان مشارکت مردم تأثیر گذار دانست و گفت: بی شک حضور حداکثری در انتخابات علاوه بر امنیت بر حفظ و آبروی نظام می‌افزاید.
به گفته او سالم‌ترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران با رعایت قانون و قانون مداری برگزار می‌شود.
شاکری انتخابات را مظهر حضور و اعتماد مردم و عرصه تجلی مسئولیت اجتماعی عنوان کرد و گفت: 29 اردیبهشت‌ماه دو رویداد ملی و محلی برگزار می‌شود که با حضور و مشارکت حداکثری مردم ثمرات بزرگی را برای نظام و انقلاب اسلامی به ارمغان می‌آورد.
وی افزود: اعضای هیئت اجرایی قانون را سرلوحه کار خود قرار داده اند از این رو مردم به مجریان برگزاری انتخابات اعتماد کنند ، زیرا آنان سلامت انتخابات را با رعایت اصل بی‌طرفی تضمین خواهند کرد.
شاکری با تأکید براینکه مردم‌سالاری دینی به‌وضوح در انتخابات دیده می‌شود، گفت: تمام مدیران باید عدم استفاده از امکانات دولتی را له یا علیه کاندیداهای رئیس‌جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا مدنظر داشته باشند.
وی احترام به ارزش‌ها و دستاوردهای نظام را از اصول اخلاقی تبلیغات انتخاباتی برشمرد و گفت: نامزدهای انتخاباتی ضمن احترام به قوانین و مقررات و پرهیز از اسراف و زیاده‌روی، در زمان مجاز نسبت به ارائه برنامه‌های خود و تبلیغات اقدام کنند.
در این شهرستان حدود 37 هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات 29 اردیبهشت سال جاری هستند.
شهرستان خلیل آباد در 242 کیلومتری مشهد دارای سه حوزه انتخابیه شهر خلیل آباد، بخش مرکزی و بخش ششطراز و 45 شعبه اخذ رای است.
6012/7497 خبرنگار: لیلا قرائی ** انتشار دهنده علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.