به گزارش ایرنا مدیر حوزه علمیه کاشمر در این آیین گفت: جریان اصولگرا یا اصلاح طلب در مسائل سیاسی مورد نظر ما نیست بلکه فردی که عهده دار مسئولیت اجرایی کشور می شود، باید انقلابی و پایبند به ارزش های اسلامی باشد.
حجت الاسلام جواد نیک بین از طرفداران حجت الاسلام رئیسی خواست با رعایت موازین اخلاقی و برخورد حسنه از هر گونه مباحثه و برخورد بپرهیزند.
وی ادامه داد: چه حجت الاسلام رئیسی و یا قالیباف ما به دنبال اصلح مقبول در انتخابات ریاست جمهوری هستیم تا با انتخاب این اصلح مورد تایید ما ، وضعیت موجود کشور بهبود یابد.
وی شرکت در انتخابات و حمایت از نامزد اصلح مقبول در انتخابات ریاست جمهوری را نوعی عمل به تکلیف دانست و گفت: توجه به محرومان به عنوان رویکرد مهم حجت الاسلام رئیسی باید رویکرد طرفداران وی هم قرار گیرد.
وی تاکید کرد: بهبود وضع موجود کشور از اهداف مهم ما در رای دادن به حجت الاسلام رئیسی است.
وی ملاک های شناخت شخص اصلح را طرفداری متدینان از آن فرد، کفر به طاغوت داشتن و کار برای رضای خدا ذکر کرد.
وی اظهار کرد: ما طالب روی کار آمدن حکومت اجرایی پایبند به ارزشهای اسلامی و فرهنگ ایثار و شهادت که شهدا به خاطر تحقق آن جان خود را فدا کردند، هستیم.
وی سخنان برخی اشخاص که عنوان می کنند حجت الاسلام رئیسی سابقه کار اجرایی ندارد، را یاد آور شد و گفت: این نامزد انتخابات ریاست جمهوری سالهای متمادی در مسئولیت های معاونت اول قوه قضاییه و دیگر مناسب قضایی فعالیت داشت.
ستاد تبلیغاتی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به مسئولیت حجت الاسلام محمد فلاح در شهرستان گناباد فعالیت خود را آغاز کرد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی 29 اردیبهشت ماه جاری برگزار می شود.
7545/2095/6012 خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.