به گزارش ایرنا، امیر سرتیپ دوم رضا آذریان عصر چهارشنبه در حاشیه دیدار با جانبار 70 درصد علی عباسی افزود: این قشر از جامعه میراث نظام اسلامی هستند و برای حفظ و امنیت ایران اسلامی با پروردگار عهد بستند و به نبرد جبهه کفر رفتند.
وی اظهار کرد: اینان با وجود درد و رنج هایی که از دوران هشت سال دفاع مقدس بر دوش می کشند اما همچنان با غیرت که از علمدار کربلا به ارث برده در مسیر پویایی انقلاب گام بر می دارند و لحظه ای از راه رفته خود پشیمان نیستند.
امیر آذریان با بیان اینکه در دفاع مقدس خود شاهد رشادت های این افراد بوده است خاطر نشان کرد: فداکاری آنان در جنگ تحمیلی غیر قابل توصیف است و بدون شک می توان گفت که اجر و قرب ایثارگری آنها کمتر از شهادت نیست.
وی حفظ ارزشهای دفاع مقدس را از جمله وظایف خطیر ایثارگران و جانبازان برشمردو بیان کرد: جانبازان در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت بسیار تاثیرگذار بوده اند و نشان داده اند که در رسیدن به مسیری که انتخاب کرده اند از هیچ چیزی دریغ نمی کنند.
امیر آذریان با اشاره به عزم راسخ جانباز 70 درصد عباسی ابراز کرد: ایشان نمونه بارزی از اراده پولادین جانبازان است که در عین آسیب دیدگی شدید در دفاع مقدس از تلاش خود برای حفظ ارزش های انقلاب دست نکشیدند.
وی ادامه داد: ایشان با فعالیت در حوزه فرهنگ و هنر در حال جمع آوری اسناد و آثار بجا مانده از جنگ تحمیلی هستند.خراسان رضوی 20 هزار جانباز بالای 25 درصد دارد.
جانباز عباسی علاوه بر عوارض شیمایی، در عملیات حصر آبادان از ناحیه صورت و دست نیز به افتخار جانبازی نائل شده است.
7495خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.