به گزارش ایرنا، برانکو ایووانکویچ عصر چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم پرسپولیس مقابل سیاه جامگان مشهد افزود: این بازی آخرین دیدار ما در لیگ برتر است اما وظیفه داریم که در تمامی بازی ها به صورت جدی ظاهر شده و با تمام قوا به میدان برویم.
وی با اشاره به اینکه باید نشان دهیم که ما به شکل قاطعانه قهرمان لیگ شده ایم، خاطرنشان کرد: به غیر از سید جلال حسینی، محمد انصاری، وحید امیری و سروش رفیعی دیگر بازیکنان تیم از آمادگی لازم برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه اهداف مشخصی را در تمام بازی های لیگ تا کنون دنبال کرده ایم، اظهار کرد: روز دوشنبه هم دیدار سختی در برابر الوحده خواهیم‌داشت و باید خود را برای آن دیدار آماده کنیم.
برانکو گفت: واقعیت این است که هفته قبل پیش از دیدار با ذوب آهن، بازیکنانم تمرین نکردند و باید گفت در شرایط عالی قرار نداریم اما باز هم می توانیم یک نمایش زیبا و بدون نقص را ارائه دهیم.
وی همچنین در رابطه با انگیزه تیمش در رابطه با ثبت رکوردهای جدید در فوتبال ایران نیز تاکید کرد: بازی فردا برای تیم ما مهم است و خوشحالم که تلاش هایمان امروز نتیجه شیرینی به بار آورده‌است.

*** با انگیزه برای باقی ماندن در لیگ به میدان می رویم
سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان نیز در این نشست خبری اظهار کرد: تیمی که زودتر از موعد قهرمان می شود انگیزه اش را برای ادامه فصل از دست می دهد اما پرسپولیس در بازی های گذشته خود نیز قدرتمند ظاهر شده است.
اکبر میثاقیان با اشاره به اینکه بقای سیاه جامگان برای من بسیار جذاب است، گفت: باید این دیدار را با پیروزی پشت سر بگذاریم تا امیدواریم باشیم که در لیگ برتر باقی می مانیم.
وی با اشاره به اینکه مطمئن هستم که در لیگ باقی خواهیم ماند، اظهار کرد: با محدودیت های بسیار زیادی از لحاظ بازیکن روبه رو هستیم اما همه با انگیزه به میدان خواهند رفت.
سرمربی سیاه‌جامگان با اشاره به اینکه بدون توجه به نتیجه دیگر تیم‌ها برای برد به میدان می‌رویم، اظهار کرد: شاید اگر زودتر به سیاه جامگان ملحق می شدم می توانستیم نتایج بهتری را کسب کنیم اما فعلا شرایط مبارزه و جنگ برای پیروزی و باقی ماندن در لیگ برتر است.
میثاقیان یادآور شد: بازی فردا را با پیروزی پشت سر می گذاریم و در آینده اگر باشگاه علاقه مند بود کار را ادامه خواهیم داد.
سرمربی تیم سیاه جامگان اظهار کرد: حضور تماشاگران در بازی فردا می تواند برگ برنده ما برای پیروزی باشد و اگر شرایط مساعد باشد با کمک هواداران به پیروزی خواهیم رسید.
تیم فوتبال سیاه جامگان در چارچوب هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 18 روز پنجشنبه 14اردیبهشت در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف تیم پرسپولیس تهران می رود.
تیم فوتبال صبا نیز در همین روز به مصاف استقلال خوزستان خواهد رفت.
سیاه جامگان با 27 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر و تیم صبا با 28 امیتاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
7498/6012خبرنگار توحید آرش نیا ** انتشار دهنده:‌ علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.