حجت الاسلام والمسلمین حسین حکمتی پور روز چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاح حسینیه جواد الائمه فرماندهی انتظامی تایباد در گفت گو با خبرنگار ایرنا افزود:همدلی، وحدت و انسجام یکی از مهمترین محورهای انتخابات پیش رو است که عامل مهمی برای خنثی کردن توطئه های دشمنان می باشد و در هر شرایطی باید این وحدت و همدلی حفظ شود.
وی اظهار کرد:عرصه انتخابات و حضور گسترده در آن نمادی از همبستگی و انسجام ملی است که باید با سالم سازی، قانونمندی و احترام به آرای مردم، نامزدهای اصلح برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب شوند.
وی همچنین بر الگو قرار دادن منویات مقام معظم رهبری در عمل کردن به حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت:یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی کشور در سال جاری انتخابات 29اردیبهشت ماه است که همه ما وظیفه داریم با حضور حداکثری خود به آن جلوه ای دیگر ببخشیم.
وی گفت:مردم ایران اسلامی همواره در همه عرصه ها پایبندی خود را به نظام نشان داده اند و در برهه حساس کنونی در مقابل هجمه های دشمنان ایستادگی کرده و اجازه نخواهند داد تا کوچکترین خدشه ای به آرمان های این نظام مقدس وارد شود.
وی افزود:مردم ایران با اقتدار وصلابت در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و پایه های این نظام را مستحکمتر کرده و همچمون همیشه در حمایت از رهبری حمایت همه جانبه صورت می گیرد.
حسینیه جواد الائمه فرماندهی انتظامی شهرستان تایباد در زمینی به مساحت 200 متر مربع با هزینه ای افزون بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال ساخته شده است.
شهرستان 117هزار نفری تایباد در فاصله 225کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.
6012/7494 خبرنگار: علی اصلاحی نصرآباد** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.