احسان سمیعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه فعالیت رشته ورزشی گلف تنها در زمین چمن طبیعی میسر است، افزود: در سال های گذشته تمرینات گلف در مجموعه ورزشی تختی مشهد انجام می شد اما از زمانی که چمن مصنوعی در این مجموعه تعبیه شد، دیگر امکان انجام این رشته این در ورزشگاه وجود ندارد.
وی با بیان اینکه تا 6 ماه پیش ورزشگاه اداره کل ورزش و جوانان در اختیار ورزشکاران گلف بود، اظهار کرد: با توجه به اینکه نوع این ورزش به گونه ایست که ممکن است به چمن آسیب برساند و نیز فرسوده بودن چمن، این ورزشگاه نیز از اختیار هیات گلف خارج شد.
سمیعی با بیان اینکه نشستهای متعددی برای رفع این مشکل با مسئولان برگزار شده ، گفت: با توجه به مخاطب کم این رشته انگیزه ای از سوی بخش خصوصی برای احداث زمینه گلف وجود ندارد..
دبیر هیات گلف خراسان رضوی با بیان اینکه زمین رشته گلف جزو معدود رشته های ورزشی است که استاندارد خاصی ندارد، ابراز کرد: در زمین رشته گلف تنها 18 حفره نیاز است که با توجه به ابعاد زمین در نقاط مختلف قرار می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه بحث ایجاد زمین از توان هیات خارج است گفت: با وجود نبود زمین این هیات بیکار ننشسته و توانسته در تمامی رقابت های کشوری تیمی را اعزام کند و ورزشکاران نیز در حد توان توانسته اند شایستگی خود را به نمایش بگذارند.
سمیعی گفت: در عرصه مربی و داور نیز افراد خوبی را در استان وجود دارند که با شرایط سخت و در زمین های مینی گلف به علاقه مندان این رشته آموزش می دهند.
در خراسان رضوی 52 نفر به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی گلف فعالیت می کنند.
7495/6012حسین عباسی** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.