حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا روز چهارشنبه در حاشیه دیدار با فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاههای اجرایی گناباد طیر گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسئولان، فعالان و متولیان فرهنگی باید با به روز کردن فعالیتهای خود از ظرفیتهای فضای مجازی برای گسترش فرهنگ اقامه نماز بیش از پیش استفاده کنند.
وی افزود: ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با تشکیل 'گروه یاوران فضای مجازی' و راه اندازی مجله الکترونیکی توجه خاصی به استفاده از ظرفیتهای فضای مجازی برای گسترش فرهنگ نماز دارد.
رئیس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی تقویت مهارت لازم برای گفتمان دینی والدین با فرزندان و افزایش توانمندی مدیریت صحیح دینی در خانواده ها را برای ترویج فرهنگ نماز در جامعه و تقویت مهارتهای انتقال مفاهیم دینی برای مربیان علوم دینی و متولیان فرهنگی از جمله رویکردهای ستاد اقامه نماز در سالجاری ذکر کرد.
وی به نقش توجه به اقامه نماز و ترویج اقامه اول وقت این فریضه در کاهش آسیبهای اجتماعی اشاره و بیان کرد: هر اندازه بیشتر به اقامه نماز توجه شود بیشتر شاهد کاهش معضلات هستیم.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گناباد نیز گفت: در 103 مسجد از 150 مسجد این شهرستان نماز جماعت با حضور روحانی و در 35 مسجد نیز نماز صبح اقامه می شود.
حجت الاسلام محمدرضا رحمانی افزود: همچنین در 40 اداره و 95 مدرسه شهرستان گناباد نماز جماعت با حضور روحانی اقامه می شود.
فرماندار گناباد نیز ضمن تاکید بر اقامه نماز اول وقت در بین مردم و خانواده ها و از جمله دستگاههای اجرایی، کمبود نمازخانه و امکانات زیرساختی را از نواقص ذکر و بیان کرد: با تخصیص اعتبار لازم برای کاهش این معضل تلاش می شود.
گناباد در فاصله 287 کیلومتری جنوب مشهد واقع است.
خبرنگار: فهیمه نعمتی شهری **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
2095/7545/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.