احمد برادران روز چهارشنبه در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه توانمندیهای بانوان فرهنگی در سبزوار افزود: مردم مهمترین سرمایه اجتماعی نظام اسلامی هستند و افراد باید دقت کنند با طرح برخی مطالب به این سرمایه های اجتماعی آسیب وارد نشود.
وی ادامه داد: دشمن با تبلیغات مختلف سعی دارد مردم را از حضور در پای صندوقهای رأی منصرف کند اما افراد و نامزدهای انتخاباتی باید با رعایت اخلاق و تبلیغات سالم زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنند.
فرماندار سبزوار گفت: حضور مردم در انتخابات مانور قدرت و اقتدار نظام در برابر تبلیغات و ادعاهای واهی دشمن نسبت به جمهوری اسلامی است و تأکید مدیران و مسئولان نظام بر حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو می باشد.
وی افزود: برخی افراد به غلط صحبت از شرکت نکردن در انتخابات می کنند. این شعارها و تبلیغات در راستای اجرای اهداف دشمن مطرح می شود که در این زمینه نیز مردم باید دقت لازم را داشته باشند.
برادران همچنین به گشایش نمایشگاه توانمندیهای بانوان فرهنگی در سبزوار اشاره و بیان کرد: بانوان از تواناییهای ارزشمندی در حوزه های اجتماعی، اشتغال، کارآفرینی، فرهنگی و علمی برخوردار هستند.
وی به راه اندازی 6 صندوق خرد روستایی در این شهرستان اشاره و بیان کرد: این صندوقها شامل گروههای 15 تا 20 نفره است که پس از مشارکت و سرمایه گذاری اندک، اعضای آن از تسهیلات بهره مند می شوند.
فرماندار سبزوار ادامه داد: بانوان روستایی کارآفرین می توانند از تسهیلات اشتغال تا سقف 500 میلیون ریال با کارمزد چهار درصد بهره مند شوند.
مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز گفت: این نمایشگاه با 12 غرفه در محل موزه شهر سبزوار گشایش یافت.
حسن محرابی افزود: در این نمایشگاه دستاوردهای بانوان فرهنگی در حوزه صنایع دستی از قبیل گلیم بافی، جاجیم بافی، تولید کیف و موارد مشابه به نمایش گذاشته شد.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار درفاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.