به گزارش ایرنا، احمد برادران روز سه شنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم در سبزوار افزود: با تحقق این امر بخاری نفتی از مدارس روستایی جمع آوری شد و این مدارس به شوفاژ و و وسایل استاندارد مجهز شدند.
وی اضافه کرد: دولت تدبیر و امید با اجرای طرح رتبه بندی معلمان گام های موثری در رفع دغدغه منزلت معیشتی فرهنگیان برداشت و با وجود مشکلات اقتصادی تلاش زیادی برای افزایش حقوق و پرداخت مطالبات این قشر انجام داد.
برادران ادامه داد: تقویت دانشگاه فرهنگیان با هدف تربیت نیروی متخصص و متعهد جهت فرایند کیفی بخشی نظام تعلیم و تربیت بخشی از اقدامات دولت یازدهم در حوزه آموزش و پرورش است.
وی اضافه کرد: آموزش و پرورش اساس توسعه و پیشرفت کشور می باشد و بهترین سرمایه گذاری، سرمایه گذاری در آموزش وپرورش است که می تواند سبب توسعه پایدار هر کشوری شود.

**برگزاری 50 برنامه به مناسبت هفته معلم در سبزوار
معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و تبریک هفته معلم گفت: 50 برنامه مختلف فرهنگی، علمی، هنری و ورزشی در این هفته در سطح شهرستان اجرا می شود.
حسن محرابی افزود: در سه سال گذشته 40 مدرسه با هزینه 75 میلیارد ریال از محل کمک های خیرین در این شهرستان احداث شد.
وی ادامه داد: ایجاد چندین مرکز علمی و پزشکی، مرکز دندانپزشکی، پژوهشکده معلم و کسب 2 رتبه جهانی در مسابقات دانش آموزی زیست و چرتکه برخی دیگر از فعالیتهای آموزش و پرورش سبزوار در سه سال گذشته است.
در این مراسم مسئولان به مقام والای شهیدان احترام کردند و همچنین از منشور اخلاقی کارکنان آموزش و پرورش سبزوار رونمایی شد.
حدود 52 هزار دانش آموز در 287 مدرسه شهرستان سبزوار مشغول تحصیل هستند و چهار هزار و 500 آموزگار جامعه فرهنگیان سبزوار را تشکیل می دهند.
7500/6012خبرنگار: حسین آزاد منجیری ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.