یحیی قاینی پور روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز و فردا جوی به نسبت پایدار در استان خراسان رضوی حاکم است و آسمان در اغلب نقاط این استان صاف تا کمی ابری پیش بینی می شود که در عصرها ابرناکی افزایش می یابد.
وی بیان کرد: انتظار می رود که از عصر روز پنج شنبه بارش ها از نواحی غربی خراسان رضوی به شکل رگبار همراه با رعد و برق آغاز شود و به تدریج مناطق مختلف استان را فرا گیرد و تا روزهای ابتدایی هفته آتی ادامه یابد.
وی خاطر نشان کرد: در این مدت وزش باد به نسبت شدید تا شدید برای نواحی جنوبی و شرقی خراسان رضوی پیش بینی شده است.
قاینی پور با بیان اینکه روند افزایش دما تا روز پنج شنبه هفته جاری در خراسان رضوی ادامه دارد، اظهار کرد: از روز پنج شنبه شاهد کاهش چند درجه ای دما به علت بارش های رگباری باران در این استان خواهیم بود.
به گفته وی، افت دما در این مدت با توجه به اینکه سیستم بارشی گرم و جنوبی استان خراسان رضوی را تحت تاثیر قرار می دهد، محسوس نیست و در حد کاهش چند درجه ای رخ می دهد.
رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی بیشینه دمای امروز مشهد را 29 درجه سلسیوس عنوان و اظهار کرد: بیشینه دمای مشهد برای فردا (چهارشنبه) 33 درجه سلسیوس پیش بینی شده است.
فریمان با دمای هفت درجه و سرخس با دمای 32 درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در 24 ساعت گذشته بوده اند.
بیشترین سرعت وزش باد در این مدت در سبزوار با 44 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.
6012/3027خبرنگار: مریم انجیدنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.