دکتر عباس شیخ الاسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بداخلاقیهای انتخاباتی به نوعی سمپاشی در فضای سیاسی جامعه است و راه را برای نفوذ دشمنان باز می کند.
وی ادامه داد: رعایت اخلاق انتخاباتی در کنار دانش و تخصص، از الزامات هر نامزد انتخابات است که باید با جدیت مورد توجه باشد.
این استاد حقوق جزا گفت: داوطلبان انتخابات باید به جای نقد غیرمنصفانه و تخریب یکدیگر برنامه های واقعی و چشم انداز کاری خود را به مردم و دانشگاهیان ارائه دهند تا صادقانه مورد قضاوت و داوری قرار گیرند.
وی بر لزوم تمرکز داوطلبان بر روی برنامه های خود در چهارچوب تبلیغات انتخابات تاکید و بیان کرد: ملت ایران هوشیارند و به راحتی فریب شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه را نمی خورند.
دکتر شیخ الاسلامی به وجود افزون بر 10 میلیون دانشجو در کشور اشاره و بیان کرد: جامعه دانشگاهی نیز باید هوشیار باشد و مردم را نسبت به عوام فریبیهای احتمالی در جریان تبلیغات انتخاباتی آگاه سازد.
وی ادامه داد: مردم باید با تحقیق و تفحص رای خود را در صندوق بیاندازند و آگاهانه در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با تاکید بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو گفت: مشارکت کیفی در انتخابات منجر به ایجاد شور و نشاط در فضای سیاسی جامعه و تحکیم پایه های نظام می شود.
وی افزود: با توجه به شرایط ویژه، ناامنیهای موجود در منطقه و تهدیدات ترامپ علیه ایران، مشارکت بالا در انتخابات به نوعی نظام جمهوری اسلامی را در مقابل تعرض دشمنان بیمه می کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت جاری برگزار می شود.
خبرنگار: ندا جواهرفر ** انتشار دهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.