قاضی مهدی خدابخشی شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در یکی از این عملیات ها ماموران عملیات ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با همکاری نیروهای کلانتری طرق و نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر تربت حیدریه یک دستگاه اتوبوس مسافربری حامل مواد را در شهرک صنعتی طرق مشهد توقیف و مورد بازرسی قرار دادند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از این اتوبوس مسافربری مقدار 50 کیلوگرم تریاک جاسازی شده در قسمت سقف این خودروی سنگین را کشف کردند.
خدابخشی تصریح کرد: مواد مکشوفه در داخل بطری هایی کوچک جاسازی شده بود که در این عملیات علاوه بر مالک خودرو2 نفر دیگر نیز دستگیر شدند.
وی بیان کرد: همچنین در عملیاتی دیگر توسط ماموران ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی از یک دستگاه تریلی مقدار 70 کیلوگرم تریاک در محور تربت حیدریه – مشهد کشف شد.
خدابخشی افزود : یک متهم در این عملیات دستگیر شد .

** مهروموم 16 مرکز توزیع کننده مواد مخدر و پاتوق معتادان در مشهد
قاضی خدابخشی در بخش دیگری از سخنانش گفت: در مرحله دیگری از طرح ضربتی پاکسازی مناطق حاشیه شهر تعداد 16 مرکز توزیع کننده مواد مخدر و پاتوق معتادان متجاهر در منطقه توس مشهد مهر و موم شد.
وی اظهار کرد: این عملیات با همکاری ماموران کلانتری کاظم آباد و نیروهای سپاه و بسیج ناحیه بلال در منطقه کال زرکش مشهد اجرا شد.
وی ادامه داد: همچنین در این عملیات تعداد 10 معتاد متجاهر جمع آوری و مقادیری مواد مخدر از نوع تریاک و شیره تریاک نیز کشف شد.
پارسال 2 تن و 365 کیلوگرم مواد مخدردر سطح شهرستان مشهد و 25 تن مواد مخدر در استان خراسان رضوی کشف و ضبط شده است
7505/6012خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.