محمد امین سازگارنژاد عصر شنبه در گردهمایی نخبگان کارگری خراسان رضوی افزود : با وجود توجه دولت یازدهم به جامعه کارگری،‌ هنوز این قشربا رنج ها و آلامی روبرو است اما در مسیر تعهد به دولت، نظام و فهم و درک مشترک با دولت گام برداشته است.
وی اظهار میدواری کرد : با ادامه سیاستهای دولت تدبیر و امید آلام جامعه کارگری کاهش یابد و با یک همراهی و همکاری جدی در سال اقتصاد مقاومتی ، اشتغال و تولید داخلی، کارنامه درخشانی رقم بخورد.
وی با تاکید بر نقش انکارناپذیر کارگران در رشد و توسعه کشور بیان کرد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای آماده ارائه انواع آموزش ها مهارتی به جامعه کارگری است.

*رویکرد دولت یازدهم به جامعه کارگری مثبت تر از سایر دولتها بوده است
دبیراجرایی خانه کارگر خراسان رضوی نیز در این همایش گفت : رویکرد دولت یازدهم به جامعه کارگری و توجه به کارگران بهتر و مثبت تر از سایر دولتهاست.
سید حسین رسولی افزود :هم اکنون کارگران مطالبات معوقه زیادی از دولتهای گذشته دارند، که محقق نشده است ولی دولت یازدهم در حد بضاعت اقداماتی برای رفاه کارگران انجام داده اما هنوز مشکلاتی وجود دارد.
وی ادامه داد : اصلاحیه یک طرفه قانون کار از اقدامات مهم دولت یازدهم برای جامعه کارگری است که در این قانون به حقوق کارگران توجه شده است.
رسولی خاطرنشان کرد : همچنین با پیروزی برجام ، تهدیدات خارجی از فضای کسب و کار و سایر بخشهای کشور برداشته شد.
دبیراجرایی خانه کارگر خراسان رضوی افزود : همچنین در دولت تدبیر و امید تورم در حد قابل قبولی کنترل شد و در بخش دستمزد کارگران نیز نسبت به دولتهای قبل وضعیت بهتر بوده است .
رسولی با تاکید بر فراهم کردن زمینه اشتغال در جامعه اظهار امیدواری کرد : با تلاشهای دولت نرخ اشتغال به حد معقول برسد.
وی با تاکید بر شرکت و حضور پرشور کارگران در انتخابات پیش رو ادامه داد : سیاست بازی بد است ولی سیاست ورزی بد نیست و سرنوشت ما به سیاست بستگی دارد لذا شرکت در انتخابات امری الزامی است .
رسولی در ادامه حمایت خانه کارگر خراسان رضوی از حجت الاسلام حسن روحانی در انتخابات پیش رو اعلام و تصریح کرد : باید در انتخابات رئیس جمهوری و شورای شهر هوشیار باشیم تا کسانی برنده این رویداد سیاسی باشند که بتوانند مدافع حقوق کارگران باشند.
وی با تاکید بر اینکه دین ما عین سیاست است ، افزود : از رهگذر برجام کارهای صنعتی و مولد باید رونق گیرد و از ورود کالاهای قاچاق جلوگیری شود.
11 اردیبهشت ماه به عنوان روز جهانی کار و کارگر نام گذاری شده است.
7505/6012خبرنگار: ندا جواهرفر** منتشرکننده : علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.