حسین شاد روز شنبه در نشست بررسی وضعیت طرحهای نیمه تمام سبزوار افزود: در ابتدای فعالیت دولت یازدهم 255 طرح نیمه تمام در سطح این شهرستان با پیشرفت پنج تا 80 درصد شناسایی شد که برای تکمیل نیاز به اعتبارات استانی و ملی داشته اند.
وی ادامه داد: این طرحها از سالهای ابتدایی فعالیت دولت گذشته تا سال 1391 کلنگ زنی شده بود که با پیگیریهای انجام گرفته ظرف سه سال اخیر بخش مهمی از آنها تکمیل شد و به بهره برداری رسید.
معاون فرماندار سبزوار توقف بخش زیادی از این طرحها را ناشی از پرداخت نشدن دیون پیمانکاران ذکر و بیان کرد: برنامه ریزی شد تا بخش مهمی از این طرحهای عمرانی با همراهی بخش خصوصی و مشارکت مردم تکمیل شوند.
وی گفت: پارسال از 630 میلیارد ریال مصوب شده از محل اعتبارات ملی و استانی برای تکمیل طرحهای نیمه تمام سبزوار 89 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافت.
او افزود: آسفالت، مرمت و بهسازی 200 کیلومتر راه روستایی، تکمیل طرح گازرسانی به روستاهای بالای 100 خانوار، بهره مندی روستاها بالای 20 خانوار از نیروی برق، بهره مندی 108 روستا از شبکه آبرسانی، توسعه خدمات تلفن همراه و خانگی از جمله اقداماتی است که در حوزه عمران در روستاها انجام شد.
شاد با اشاره به طرح راه آهن سبزوا ر- خوشاب، مجموعه ورزشی 15 هزار نفری، تکمیل جاده های سبزوار - روداب، سبزوار- ششتمد و پروژه های بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: اعتبارات مورد نیاز برای تکمیل این طرحهای از منابع مالی استانی و ملی تامین می شود.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.
خبرنگار: جواد پورسخاوت **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
8144/7500/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.