به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز افزود: هر قدر این حضور پرشورتر و با بصیرت تر باشد، مسئولان دلگرم تر و دشمنان نیز ناامیدتر می شوند.
وی در تبیین واژه 'تعامل با دنیا' که از سوی برخی مسئولان زیاد طرح می شود، گفت: اساس نظام جمهوری اسلامی بر تعامل با دنیا گذاشته شده، منتهی با دو کشور آمریکا و اسراییل غاصب تعامل نداشته و نخواهیم داشت.
عصمتی با گرامیداشت فرارسیدن سوم شعبان سالروز ولادت حضرت سیدالشهدا(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه یک نهاد انقلابی و ارزشی است.
وی افزود: وقتی واژه 'سپاه پاسداران انقلاب اسلامی' را بکار می بریم این جمله را محدود به ایران نمی کنیم زیرا پاسداری از ارزش ها حد و مرز جغرافیایی نمی شناسد و هر جا انسانی و مسلمانی و فرد آزادی خواهی باشد وظیفه سپاه حمایت از او برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انسانی است.
وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک فرا رسیدن روز کارگر اظهار کرد: کارگران در صف نخست اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال ملی هستند.
عصمتی افزود: بر این اساس وظیفه قانونی و تکلیف شرعی مردم و مسئولان آن است که از خرید کالای خارجی که مشابه داخلی دارد، امتناع ورزند تا استقلال اقتصادی کشور و حمایت از کار و سرمایه کارآفرین ایرانی تامین شود.
وی در پیش بودن هفته معلم را یادآور شد و اظهار کرد: معلمان کارگران کارخانه انسان سازی هستند و اگر به دنبال تربیت مدیران متخصص و دلسوز هستیم، خشت بنای تعلیم و تربیت چنین مدیرانی، در مدارس گذاشته می شود.
شهر 130 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
6121/6012خبرنگار: علیرضا حسینی مقدم ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.