سرهنگ رضا قدمگاهی روز چهارشبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در پی اعلام چند فقره سرقت از مغازه‌ها در هسته مرکزی شهر قوچان این موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار تیم تجسس کلانتری 11 طالقانی این فرماندهی قرار گرفت .
وی با اشاره به مظنون شدن دایره تجسس به فردی سابقه‌دار با توجه به اظهارات مالباختگان و شگردهای سرقت، گفت : مأموران این فرماندهی پس از تحت نظر گرفتن متهم در اقدامی غافلگیرانه وی را در حال سرقت در خیابان اعتصامی دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی قوچان بابیان اینکه در بازرسی بدنی از متهم 70 عدد انواع کلید کشف‌شده ، افزود : متهم 45 ساله به نام علی باسابقه متعدد کیفری سرقت در بازجویی‌های انجام‌شده به 8 فقره سرقت مغازه در هسته مرکزی قوچان اعتراف کرد .

** دستگیری سارق تجهیزات خودرو
فرمانده انتظامی قوچان همچنین از دستگیری سارق تجهیزات خودرو در این شهرستان خبر داد و افزود : پس از اعلام چندین فقره سرقت تجهیزات خودرو در خیابان‌های منتهی به هسته مرکزی شهر، مأموران دایره تجسس کلانتری 11 وارد عمل شده و پس از تحقیقات و بررسی‌های لازم به فردی سابقه‌دار به نام قربان مظنون و این متهم 38 ساله را دستگیر کردند.
وی افزود : متهم در بازجویی‌های به‌عمل‌آمده به 7 فقره سرقت در خیابان‌های فرهنگیان، حافظ و نسیم‌آباد اعتراف و در بازرسی از مخفیگاه این سارق تعدادی از تجهیزات به سرقت رفته خودروها کشف و متهم برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی تحویل شد.

** کشف بیش از 28 کیلوگرم تریاک در قوچان
سرهنگ رضا قدمگاهی با اشاره به کشف 28 کیلو و 500 گرم تریاک در چند روز گذشته در این شهرستان گفت : در پی گزارشی مبنی بر فعالیت گستره فردی سابقه‌دار در توزیع مواد افیونی در محدوده خیابان‌های نیکویی و یعقوب‌آباد، تیمی از پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.
وی بابیان اینکه مأموران مبارزه با مواد مخدر که پس از شناسایی این فرد، مخفیگاه وی را به‌صورت نامحسوس زیر نظر گرفته بودند پس از اطمینان از نگهداری مواد افیونی در مخفیگاه متهم ، با هماهنگی قضایی و در عملیاتی ضربتی وی را دستگیر کردند .
فرمانده انتظامی قوچان ادامه داد : پس از بازرسی مخفیگاه متهم 25 ساله، این میزان مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط و وی پس از بازجویی با تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد.
7501/6012 خبرنگار: حبیبه احسنی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.