محمدرضا عباسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر تیم فوتبال سیاه جامگان نتواند مقابل تیم ماشین سازی تبریز پیروز شود قطعا لیاقت ماندن در لیگ برتر را نداشته و حقش سقوط به لیگ دسته یک است.
وی ادامه داد: با این حال برای برد مقابل ماشین سازی تبریز به میدان می رویم و می توانیم با اقتدار پیروز میدان شویم.
مالک باشگاه سیاه جامگان گفت: می توانستیم با کسب نتایج بهتر در بازیهای گذشته اکنون با خیال راحتتری به مصاف تیم ماشین سازی تبریز برویم اما شرایط بگونه ای رقم خورد که این برد در دیدار آتی تیم سیاه جامگان بسیار مهم و حیاتی است.
وی افزود: تیم نفت تهران در برابر صبا دیگر رقیب ما در لیگ برتر یک بازی جوانمردانه را به نمایش خواهد گذاشت و غیر این نیز از علی دایی سرمربی این تیم انتظاری نیست.
عباسی ادامه داد: نفت تهران می تواند صبا را شکست دهد و ما نیز با برتری مقابل ماشین سازی می توانیم شرایط را به نفع خودمان تغییر دهیم.
وی به بازی هفته پایانی تیم سیاه جامگان مقابل پرسپولیس تهران نیز اشاره و بیان کرد: بازی هفته پایانی مقابل پرسپولیس حکم مرگ و زندگی را برای ما دارد و تجربه ثابت کرده بازیکنان سیاه جامگان مقابل تیمهای بزرگ نمایش بهتری را نشان می دهند.
تیم سیاه جامگان روز شنبه نهم اردیبهشت ماه به مصاف ماشین سازی تبریز می رود. تیم صبای قم نیز در همان روز مقابل نفت تهران به میدان خواهد رفت.
سیاه جامگان با 24 امتیاز در رده پانزدهم و صبای قم با 25 امتیاز در رده شانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.