تابناک نوشت: پدیده فرونشست به عنوان یکی از مخاطرات زیست محیطی و زمین شناختی در سال های اخیر است، این معضل در قسمت هایی از سطح کشور و از جمله در بخش هایی از دشت مشهد به مرحله بحرانی رسیده است و برنامه های عمرانی و سازه ای و کشاورزی را با محدودیت شدید در این بخش ها مواجه کرده است. در این راستا دادن مجوز برای دریافت آب از چاه و عدم جلوگیری از برداشت آب چاه های غیر مجاز به این مشکل دامن زده است.

*دیگر اخبار برجسته تابناک به شرح زیر است:
- وضع موجود در امر زیارت باید ارتقا یابد، ساخت هتل و زائرسرا کارساز نیست: با وجود پیش بینی ها برای افزایش تعداد زائران یکی از دغدغه های اصلی در این حوزه کاهش متوسط مدت زمان ماندگاری زائران است، که در این خصوص نظرات متفاوتی عنوان می شود. تا کنون مدیران و مسئولان زیادی از افرایش ماندگاری زائر صحبت به میان آورده اند عده ای در پی افزایش کمیت زائر سراها و هتل ها هستند و با ارائه مجوزهای بی شمار ساخت و ساز روح معنوی را از شهر ربوده اند.

*پایگاه خبری صبح توس:
- رضا توکلی، بازیگر سینما و تلویزیون: پست و مقام‌های فرهنگی باید به دست متخصص امر سپرده شود نه اینکه در اختیار افراد سیاسی باشد و از اشخاصی که در عرصه فرهنگ فعال هستند ،استفاده شود.

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- مشاور محتوایی مستند «فروشنده»: بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور نتیجه گل به خودی است.
- پایان آلونک نشینی پدر و پس مشهدی : پانزدهم فروردین بود که میان برف و باران، آوازه بیغوله نشینی در ویرانه‌های به جا مانده از یک خانه تخریب شده به گوش ما رسید. با عبور از دوراهی تردید میان رفتن و ماندن، راهی خرابه‌های منزل آباد شدیم. این اتفاق حقیقت داشت ... پدر و پسری در تاریکی یک مخروبه، در یک استخر ویرانه، برای خود سرپناهی درست کرده بودند و میان سرما و آبی که جمع شده بود، زیر تکه‌هایی از موکت‌های پاره پاره همدیگر را از سرما در آغوش گرفته بودند.
- جوانان منطقه مرزی صالح آباد در مرز فراموشی و بی مهری مسئولان : جمعی از جوانان صالح آبادی در گفت‌وگو با قدس نسبت به فراموشی، بی توجهی و بی مهری وزارت ورزش وجوانان در حوزه اختصاصی آنان انتقاد کرده و خواستار توجه و عنایت بیشتر مسئولان شدند.

*پایگاه خبری پرستوها:
- نکاتی درباره محور مناظره های انتخاباتی 96: با نزدیک شدن به روزهای مناظره کاندیداهای ریاست جمهوری سال 96 در روزهای آتی به نظر می رسد باید نکاتی را در محور های این برنامه های پخش زنده در نظر داشت تا ضمن حفظ جذابیت موازین فرهنگی و فنی هم زیر سوال نرود.
- حضور و فعالیت 3600 خیر مدرسه‌ ساز در خراسان رضوی
6012/7489 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.