امیر تقی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: اصلاح طلبان و اعتدالیون می دانند که اگر تمامیت خواهی کنند و بر طبل تفرقه بکوبند شکست خواهند خورد لذا به دنبال این هستند که با یک خرد جمعی به تصمیم واقعی و درست برسند.
وی اظهار کرد: وفاق و همدلی بین نیروهای حامی دکتر روحانی در انتخابات ایجاد شده به طوری که در انتخابات شوراها اصل بر هماهنگی با شورای اصلاح طلبان بوده و در این زمینه 2 نشست با رئیس شورای اصلاح طلبان خراسان رضوی برگزار شده است.
وی گفت: برای ارائه لیست انتخابات شوراهای اسلامی در اصول با اصلاح طلبان تفاهم شده است و حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی در ارائه این لیست به دنبال سهم خواهی نیست بلکه به دنبال حاکم کردن تیم کارآمد است که توان اداره شهر را داشته باشد.
تقی پور افزود: حزب اعتدال و توسعه خراسان رضوی پول، رسانه و امکانات در اختیار ندارد اما به خدا امیدوار بوده و به لطف حضرت امام رضا (ع) دل بسته است و به مردم و قدرت تشخیص آنان اعتماد دارد و امیدوار است شاهد تداوم اعتدال و عقلانیت در شهر مشهد باشد.
وی اظهار کرد: هم اکنون وضعیت به گونه ای است که از امکانات و ظرفیتهای دولتی برای توسعه شهر مشهد و از امکانات و ظرفیتهای مشهد برای توسعه کشور کمتر استفاده می شود و کسانی که اداره شهر مشهد را بر عهده دارند آن را به صورت جزیره ای و جدا از سایر بخشها اداره می کنند در حالی که مشهد به یک نگاه ملی و بین المللی نیازمند است.
وی در ارتباط با انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: دولت دوم حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، جوان تر و بانشاط تر از دولت اول وی خواهد بود.
تقی پور افزود: جوان گرایی به ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در مشهد نیز دمیده شده و تعداد قابل توجهی از مسئولان ستاد دکتر روحانی در حزب اعتدال و توسعه را جوانان تشکیل می دهند.
وی در باره آرای دکتر روحانی در مشهد اظهار کرد: در انتخابات پیشین ریاست جمهوری با وجود 2 رقیب مشهدی (قالیباف و جلیلی)، دکتر روحانی 550 هزار رای در مشهد کسب کرد که پیش بینی می شود در انتخابات آتی وضع بهتر از دوره قبل باشد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه در سراسر کشور برگزار می شود.
1922/6053 خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: محمدحسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.