به گزارش ایرنا، سردار حسینعلی یوسفعلی زاده روز دوشنبه در همایش 'نهضت روشنگری' در فرهنگسرای امام رضا (ع) سبزوار افزود: انتخابات عرصه مهم جهادی و بزنگاه مهم برای جمهوری اسلامی است که با حضور حداکثری مردم در آن توطئه دشمن برای مداخله در امور نظام نقش بر آب می شود.
وی اظهار کرد: انتخابات در تثبیث و پیشبرد اهداف انقلاب، اقتدار جمهوری اسلامی و خنثی کردن توطئه دشمنانان نقش مهم و اساسی دارد.
وی گفت: ملت از بین نامزدهایی که صلاحیت آنان احراز شده است فردی را که تشنه خدمت به مردم باشد، به عنوان گزینه اصلح انتخاب می کنند.
سردار یوسفعلی زاده افزود: نامزدهای ریاست جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود به تهاجم فرهنگی و اقتصادی دشمن توجه داشته باشند و در این زمینه راهکار و برنامه ارائه کنند.
وی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران در دوران هشت سال دفاع مقدس همراه با دیگر نیروهای نظامی و بسیج مردمی مقابل ابرقدرتهای شرق و غرب ایستاد و از آرمانهای انقلاب اسلامی دفاع کرد.
وی گفت: سپاه پاسداران امروز نیز بر حسب نیاز جامعه در عرصه های مختلف سازندگی، اقتصاد مقاومتی، رفع محرومیت، مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن به صورت جهادی خدمت می کند.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8145/7500/ 6053 خبرنگار: حمید دلاوری هروی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.