کاظم مستحقی راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ورزشکار جوان خراسانی به عنوان نابغه پینگ کشور شناخته شده و توانسته با درخشش در رقابتهای آسیایی روز دوم اردیبهشت جاری به مقام پنجم دست یابد.
وی ادامه داد: این رتبه در حالی رقم خورد که نفرات برتر این رقابتها همگی جزو قهرمانان پینگ پنگ دنیا به حساب می آیند و کسب این رتبه در سن 16 سالگی برای یک ورزشکار ایرانی بسیار بی نظیر است.
او گفت: این دختر پینگ پنگ باز توانست در آخرین مرحله اردوی تیم ملی در رده بزرگسالان حضور داشته باشد و موفق شد برای نخستین بار فروردین امسال با غلبه بر 'ندا شهسواری' ورزشکار المپیکی کشورمان به مقام قهرمانی کشور دست یابد.
وی پیرامون برنامه های آتی این ورزشکار نوجوان خراسانی نیز گقت: اشتری از هم اکنون برای رقابتهای اسلامی باکو آماده می شود و با توجه به درخشش در مسابقات کشور جزو تیم ملی تنیس برای حضور در مسابقات دورتمند آلمان قرار گرفته است.
رئیس هیات پینگ پنگ خراسان رضوی با اشاره به ظرفیتهای استان در این رشته ورزشی افزود: با توجه امکانات موجود توانسته ایم اتفاقات خوبی را در میان ورزشکاران این رشته رقم بزنیم و آنها را برای میادین کشوری و بین المللی آماده کنیم.
453 نفر به صورت سازمانی در رشته تنیس روی میز در خراسان رضوی فعالیت می کنند.
خبرنگار: حسین عباسی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7495/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.